reklama

Firemná akcia-trocha adrenalínu-príjemné prostredie-páčilo sa nám

Je o mne (verejne) známe, že som týpek, ktorý ani na kávu nejde tam, kde sa pred podnikom nedá parkovať a aj napriek tomu ma zamestnávateľ dokázal nahovoriť na firemnú adrenalínovú akciu, kde sa dobíjali so zbraňou v ruke pevnosti predom na nás nachystané... Aby som to uviedol na správnu mieru, bol som tam v úlohe fotografa, provokatéra. V tomto článku by som Vám chcel aj na fotografiách priblížiť o čo tam išlo. Na záver úvodu: Akcia stála za to a doporučujem čokoľvek podobné prežiť každému.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Nebudem popisovať čo všetko pekné sa dá vidieť na Orave, ale priložím fotku z miesta kde nás "vyhnalo plnenie našej bojovej úlohy v rámci našej malej víkendovej vojny.

Obrázok blogu

 
Orava, jej kopce, doliny, lúky, lesy a obloha v jednom zábere.

V takomto kraji bola umiestnená celá naša víkendová akcia, kde sme zabudli na všetky problémy, ktoré sme si v hlavách niesli aj na Oravu.

Celá akcia začínala školením v priestoroch hotela, kde sme boli ubytovaní (jeho služby popíšem v ďalšom článku) a na druhý deň pokračovala školením v narábaní so zbraňami (airsoftové), ktoré sme do bojov fasovali. Ďalšie fotky Vám ukážu hlavných aktérov, ktorí túto akciu navrhli a zrealizovali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Takto sa chráňte... Šéf organizátorského tímu. Inštruktor Dano

Hlavných organizátorov bolo viac a ich jadro uvidíte na predposlednej fotografii.

Počas školenia (bezpečnosť nadovšetko) sme pomaly, ale isto začínali chápať, že o prechádzku ružovou záhradou nepôjde (oni to brali úplne vážne). Na naše otázky, koľko Vás bude v lese sa nám dostávalo odpovede, ktorú som presvedčený, že každý účastník tejto akcie má stále v hlave : "Stovky až tisíce a možno príde aj výsadok". Túto odpoveď sme dostávali s ich provokačným úsmevom na tvári. A v tom sa objavil v našej blízkosti prízrak (nazvali sme ho ufón), ktorý sa znenazdajky v našej blízkosti objavil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

 
Ako prišiel, tak aj odišiel, ale v našich hlavách zanechal nezmazateľné stopy :-).

Reakcia inštruktorov na tento "úkaz" bola: To je jeden z Vašich nepriateľov, proti ktorým budete na trati bojovať. A takých sú tam stovky až tisíce a možno príde aj výsadok.

Po absolvovaní školenia sa prvá skupina vydala po predom "naznačenej" trase na svoju bojovú úlohu. Že svoju úlohu chceli čo najlepšie splniť a boli presvedčení, že nad davom zakopaných a zamaskovaných "ufónov" zvíťazia svedčí aj táto fotografia.

Obrázok blogu


V tomto zábere je okolo 5 účastníkov, ktorí sa maskujú a ako "nevidíte" robia to dobre.

Obrázok blogu

 
Ďalšia fotografia ukazuje celú skupinu po dobití prvej kóty a spočítaní bodov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po absolvovaní všetkých bojových "pointov" sa naša skupina presunula na ďalšiu atrakciu týchto Pantersov. Opičia dráha? Lanová dráha? Dráha pre bláznov? Samovražedná dráha? Nazvyte si to ako chcete, ja priložím dve fotografie.

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Po absolvovaní tejto "atrakcie" samozrejme za dodržania všetkých bezpečnostných predpisov a istení (na ktoré dohliadal osobne majiteľ hotela, ale o ňom nabudúce) sa celé družstvo (spotené, unavené, ale šťastné) pobralo ... kam by ste si mysleli ? No predsa na občerstvenie ! A to padlo božsky.

Obrázok blogu

Tu sa trocha "stydím", lebo toto krásne zátišie "Kozel a Hruška" som nefotil ja, ale kolega.
Ja som vymenil foťák za? No predsa Hrušku.
 Trocha neskôr sa nám ukázala aj časť tímu aj so svojimi zbraňami, proti ktorému sme bojovali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu


Všimnite si čo tam mali napáskované v tých zbraniach :-)

Obrázok blogu

 
 

Obrázok blogu


Aj takto vyzeral náš "nepriateľ". Nemali sme to ľahké.

Potom prišiel čas na preberanie zážitkov z bojov. Samozrejme, že až po sprche, ktorá bola absolútne nutná, nakoľko plaziť sa lúkou a predierať lesom, úradníkovi dá zabrať :-) Večer nám ešte pripravili niekoľko sprievodných akcií, ktorým ako čerešnička na torte trónil :

Obrázok blogu


Janek a jeho efektná šou v prerážaní.
Janek bolo to pekné. Ď.

A teraz sľubovaná fotka "veľkej trojky" organizátorov našej malej vojny.

Obrázok blogu

Ten v strede (DANO) to všetko spískal
Týmto článkom by som chcel poďakovať ako svojmu zamestnávateľovi, že mi takúto akciu umožnil prežiť. Áno, takéto akcie sa neabsolvujú, ale prežívajú.

Tiež chcem poďakovať našej "krásnej víle" (BB :-)), šéfke marketingu, ktorá to s nimi všetko zorganizovala a venovala tomu veľmi veľa energie a času.

A v neposlednom rade aj Panters teamu pod vedením Dana, že dokázali aj takúto skupinu previesť všetkými nástrahami bojov, bez nejakej väčšej újmy na zdraví ktoréhokoľvek účastníka. Nepočítam modriny po strelách (bolo ich dosť) a nejakých škrabancov, ktorých si z lesa odniesla väčšina bojovej jednotky.

A na záver ešte jedna fotka na rozlúčenie s Oravou.

Obrázok blogu

Záver: Vrele doporučujem absolvovať takúto "tortúru", ktorá Vám prečistí hlavu, naštartuje lovecké inštikty, nabudí organizmus, na prekvapenie aj napriek únave Vám dodá energiu a chlapom pripomenie vojenské časy. A čo sa mňa týka, tak táto partia to robí vo fantastickom prostredí a absolútnej profesionalite s prednostným dôrazom na bezpečnosť.
Už viem Dano, prečo máte tak veľa roboty. 
 Lebo svoju prácu robíte na 110% a "možno príde aj výsadok".  .

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu