reklama

Gašparovič, alebo Radičová? Radičová

Predvolebná kampaň na prezidenta Slovenskej republiky sa začala. A z ostra. Brífing Ivety Radičovej vybudil Ivana Gašparoviča k jeho, podľa mňa urazeneckej, detskej reakcii. A musíme priznať, že brífig Ivety Radičovej bol odvetou za Správu o stave republiky Ivana Gašparoviča v parlamente. Budem voliť Ivetu Radičovú. Prečo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (98)

Správa o stave republiky, Brífing Ivety Radičovej, TB Ivana Gašparoviča Ivan Gašparovič, kandidát na prezidenta SR

Obrázok blogu

Prečo NIE :
- dlhoročný posluhovač Vladimíra Mečiara
- dlhoročný odporca Vladimíra Mečiara
- aféra "starý ch.j" (Táto aféra svedčí, že si nedokázal vážiť post prezidenta SR vtedy a som presvedčený, že mu to zostalo do dnes) 

Našlo by sa viac, ale mne stačia aj tieto tri dôvody, aby som svoj hlas nedal Ivanovi Gašparovičovi.

Prečo ÁNO :
- nič mi nenapadá :-)
............................................................................................................. Iveta Radičová, kandidátka na prezidenta SR

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

 Prečo NIE:
- nič mi nenapadá :-)

Prečo ÁNO:
- už ten pohľad (foto) je veľavravný a myslím si, že Slovensko je už zrelé na to, aby sme tu mali ženu prezidentku (ak môžu USA mať černocha...)
- nebojí sa povedať svoj názor
- som presvedčený, že dokáže sociálne myslieť aj v rámci svojich a hlavne našich "mantinelov"
- chce bojovať, chce byť prezidentkou slušných ľudí,
- nebojí sa usmievať, aj keď by sa zdalo, že niet dôvodu na úsmev
- verím, že dokáže byť nadstranícka (určite viac ako Gašparovič)
- ...
- ...
- Že sa vám moje dôvody zdajú emotívne? Áno sú emotívne. Budem voliť aj SRDCOM.

- Citát zo stránky Ivety Radičovej :

"V živote by sa nám veľakrát ľahšie rozhodovalo, keby sme mohli dôsledky našich rozhodnutí vidieť okamžite... Lenže to sa nedá. V takých chvíľach človeku pomáha viera. Viera v dobro, viera v pokrok, viera v hodnoty platné tisícročia."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 A ja verím, že ďalšou prezidentkou SR bude môj favorit : Iveta RADIČOVÁ

Použité foto: Google, SITA
elektronická cigareta, prestať fajčiť, e-cigareta, e-cigarette, zákaz fajčenia

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu