reklama

20 rokov po... Biela vrana za odvahu?

Rozumiete tomu? 20 rokov po revolúcii, 20 rokov po zvrhnutí zvrhlého režimu musíme oceňovať ľudskú statočnosť? Včera bola udelená cena, Biela vrana za odvahu sudkyni Dubovcovej, lebo: "sudkyňa ako prvá nahlas povedala, že minister spravodlivosti Štefan Harabin s neobjasnenými kontaktmi na albánsku drogovú mafiu, ktorý bol prichytený pri klamstve a mal antisemitské výroky, má odstúpiť."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

20 rokov po revolúcii, 20 rokov po zvrhnutí zvrhlého režimu by mal predmetný minister za takýto prúser odstúpiť sám. Ak to neurobil, tak by ho mal okamžite (pardón: do troch minút) ODVOLAŤ jeho šéf.

Ale nie, jeho šéf ho neodvolal, ale dovolil mu presunúť sa na Najvyšší súd.
Z politickej funkcie (čítaj z ÚV) do čisto odbornej (čítaj kádrovej).

A Vy všetci, tu na blogu, alebo v médiách, alebo pri oslavách kritizujete, že v čase osláv náš premiér odišiel vyplakať sa na plece svojho ruského brata a následne si "zaletel" pochváliť sa sám (lebo ho nikto nepochváli) do Londýna a prečítať svoj (mierne zoškrtaný) prejav z "vedeckej konferencie".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale nie o tom som chcel.
(Ale tak je to na Slovensku stále). Debata sa môže začať o čomkoľvek, ale skončí sa o ženách, vojenskej službe (píšem ja s modrou knižkou) alebo o Ficovi :-).

Vrátim sa k oceneniu Biela vrana a k tomu, že ho získala (opäť sudca) Jana Dubovcová.
Sudkyňa Dubovcová ocenenie vníma ako povzbudenie za to, že si niekto všimol výkriky jej a ostatných kolegov verejnosti, aby sa pozrela na justíciu a začala sa o ňu zaujímať, pretože sa týka nás všetkých. „Je smutné, keď sa takéto vystupovanie považuje za výnimočné".

A ja dodám, že je smutné, že jej aktivity a aktivity niekoľkých (tiež ocenených) ďalších sudcov si všimlo niekoľko organizácii, ale som zvedavý či si to všimnú ich kolegovci sudcovia!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poďme ďalej.

Niekedy okolo 15.10.2009 vznikla stránka http://www.sudcovia.sk, ktorá je určená pre sudcov a širokú verejnosť.

Obrázok blogu

A poďme počítať.
Za mesiac je návštevnosť tejto stránky cca 9200, toto číslo vydelíme počtom dní (30), dostaneme číslo cca 300 návštevníkov za jeden deň na stránke. Predpokladajme, že 20% je laická verejnosť, tak denne na stránku príde 240 sudcov, čo znamená, že z 1200 sudcov na Slovensku, minimálne raz za 5 dní príde na stránku každý z Vás. (Matematicky to sedí, ale reálne je to blud - dovolím si tipovať na základe diskusných príspevkov na stránke).

SUDCOVIA, keď už nediskutujete, lebo ste "pri****atí", tak by ste minimálne mali byť zvedaví, čo títo Vaši kolegovia na tej stránke prezentujú.
Alebo si myslíte (ako malé deti, keď si prekryjú oči), že keď na problém nepozeráte, tak problém neexistuje???

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nikto Vás neuvidí, že ste boli na stránke niečo prečítať, nikto Vás nebonzne Vášmu "najsamvyššiemu", nikto Vás za to neprepustí ani nepotrestá, len Vás prosím čítajte, oboznamujte sa s problémom, rozmýšľajte nad ním, aby ste nakoniec neboli aj Vy "prekvapkaní", keď na Vás príde mráz....

Ja by som predpokladal, že návštevnosť tejto stránky, ktorá je hlavne pre Vás bude minimálne 800 denne. Samozrejme, že aj s návštevou občanov.

Na to, aby ste vliezli pravidelne a anonymne na stránku http://www.sudcovia.sk nepotrebujete občiansku statočnosť. Stačí obyčajná ľudská zvedavosť.

Počas súdnych sporov sa TVÁRITE, že potrebujete pre rozhodnutie všetky (ako vy hovoríte relevantné) informácie, ale informácie, ktoré sa týkajú Vás nečítate, alebo čítate iba tie, ktoré Vám pošle ministerstvo v rámci monitoringu. (Aby ste tam raz nenašli článok o XVII. zjazde XXXX).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS. Na dnes končím a idem na pojednávanie, kde som žalovaná strana. To bude "rokenrol".

PS. II. Pani Dubovcová (a ďalší) GRATULUJEM aj za mlčiacu väčšinu

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu