reklama

Prečo si myslím, že Dzurinda by mal striedať?

Blížia sa nám voľby a na politickej scéne je vidieť paniku. Čo urobiť, aby sme porazili dnešnú koalíciu? Tak to prezentuje pravica navonok, ale ja tam stále vidím niečo iné. Ja tam vidím niečo iné, jednoduchšie. Čo urobiť, aby sme sa dostali do parlamentu. Kroky pravice, podľa mňa svedčia iba o tom, že sa chcú prebojovať do parlamentu, o porazenie tejto (a)sociálnej vlády im ide až v ďalšom rade (ak sa podarí).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (107)

Vo svojom predchádzajúcom článku som nakoniec napísal toto:"Podľa mňa (a som presvedčený, že nie som sám) ste pre Slovensko urobili veľa, ale dnes je pred Vami iba jedna posledná úloha v kresle predsedu SDKÚ-DS, ODSTÚPIŤ a odovzdať opraty pravice do rúk nástupcu." Tieto slová som písal na adresu predsedu SDKÚ-DS pána Dzurindu.

Takže, prečo si myslím, že teraz je posledná šanca na prestriedanie lídra pravice? (môj pohľad)

1. Dve krízy v tej istej oblasti (politika) nemôže efektívne riešiť tá istá osoba. Prečo?
Pretože počas riešenia prvej krízy (nástup po HZDS a všetko čo s tým súvisí) dotyčná osoba bola nútená urobiť mnoho kompromisov (tak to funguje), a pri druhom riešení si protistrana bude vyžadovať "splatenie" predchádzajúcich ústupkov, čo zabráni efektívnemu riešeniu vzniknutého stavu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2. Nech si hovorí kto čo chce, ale musíme si povedať, že pán Dzurinda urobil veľa pre občanov tohto štátu (bohužiaľ časť sa mu obrátila chrbtom), ale zvážme reálny stav. V akejkoľvek činnosti (nie iba v politike), človek, ktorý sa jej venuje veľa rokov bohužiaľ "vyhorí". Pohorelo na tom veľa manažérov a hlavne akcionárov, ktorí to nepostrehli.

3. Že pán Dzurinda (a celý jeho tím) "vyhoreli" sa dá ukázať práve na dnešnom príklade "spájania" pravice. Toto bolo riešenie, ktoré mohlo fungovať v minulosti, ale nebude fungovať dnes. Prečo?
Lebo po sposledných spájaniach (určite si spomeniete), vždy prišlo "nedorozumenie... A na tieto nedorozumenia bývalí partneri nemôžu zabudnúť a tým pádom sa dá očakáva, že mu to budú chcieť vrátiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

4. Pán Dzurinda skoro 3 a pol roka od volieb nekonal (resp. snažil sa aplikovať svoje pravidlo, nechať vyhniť problém). Až teraz, keď horí pod riťou, snaží sa opätovne použiť "spájanie" pravice, lebo predpokladá, že všetci, ktorí sú okolo 5% budú s tým suhlasiť. Nezjednocuje pravicu na základe hodnôt, ale percent, resp. predpokladu vstupu do parlamentu.

5. Pán Dzurinda, je to na Vás, ale ja by som na Vašom mieste odovzdal štafetu. Komu? Na toto odpovedať neviem, ale myslím si, že okolo Vás máte ľudí, ktorí by to zvládli. Snáď iba jeden návrh. Nech to bude osoba, ktorá dokáže zapojiť do práce pani Radičovú a hlavne jej sympatizantov. Tam je potenciál a okrem potenciálu je tam aj veľká dôvera občanov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

6. Pán Dzurinda, vyhrať voľby by nemalo byť Vašim cieľom. Cieľom týchto volieb by malo byť zastavenie bačovania a okrádania občanov, ich detí a možno aj vnúčat a pravnúčat.
Neide o Vaše víťazstvo, ale o víťazstvo obyčajných ľudí. To je to, čo už viac ako 3 roky neočujem z úst pravice. Vôbec nehovoríte o tom čo občan potrebuje vedieť, ale hovoríte o sebe a korytách pre Vašich ľudí.

Dobrý hráč VIE kedy má odísť.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu