reklama

Kde je minister Kaliňák?

Je to už niekoľko dní, čo policajti spackali cvičenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (88)

Je to už niekoľko desiatok hodín, keď sa o tomto sPackanom prípade dozvedeli média a zverejnili ho.

O danom priekaku polícia na verejnosti mlčí (asi preto, že to nie je o Malinovej), ale o samej polícii.

Bolo napísané toľko diskusných príspevkov k tejto téme, že sa to ani nezainteresovanému nemôže zdať, že sa to netýka každého občana.
Ľudia predstavte si, že policajt vám PROTIZÁKONNE vloží niečo do vašej batožiny.

Ochránca zákona sa "cvične" správa ako zlodej.

A minister Kaliňák je ticho. A premiér (náš najspravodlivejší) je ticho. A náš najsamvyšší poliajný "generál" je ticho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcel by som veriť, že sú ticho z dôvodu písania prejavu, ktorým sa POSLEDNÝKRÁT prihovoria občanom zo svojich pozícii.

Kaliňák, Packa, .... ODSTÚPIŤ.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu