reklama

Ak niekto predáva lacné domy, je potrebné spozornieť

Chcete si dať postaviť dom? Máte peniaze? Máte hypotéku? Máte rozum? Ak aj rozum máte, vyvarujte sa každej kúpy, ktorá má prívlastok, lacný, lacná, lacné...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

V predchádzajúcom článku (Trampoty so stavebnou firmou GREVA Investment) som sa Vám "posťažoval s problémami, ktoré máme s prevzatím/odovzdaním domu do užívania.

Zároveň som Vám sľúbil, že Vám a budúcim zadávateľom objednávky na stavbu domu ukážem, ktoré všetky odkazy na nete sa týkajú predmetnej spoločnosti GREVA Investment, s.r.o.

Po kliknutí na obrázok sa vám otvorí originálne umiestnenie. Domovská stránka spoločnosti vyzerá takto:

Obrázok blogu

V inzerátoch sa stretnete aj s týmto domom, ktorý je z danej lokality Harmónia:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Aj toto je ponuka z lokality Harmónia, ktorú realizuje spoločnosť GREVA Investment, s.r.o.:

Obrázok blogu

Aj takúto prezentáciu predmetnej lokality nájdete:

Obrázok blogu

Toto je dom, ktorý už bol odovzdaný a užívaný a je na predaj. Prečo?

Obrázok blogu

Takto sa prezentuje pekná lokalita (čo je pravda) a kvalita (dovolím si pochybovať).

Obrázok blogu

V inzerátoch to vyzerá super:

Obrázok blogu

Prečo tento článok?

Aby sme pripravili ľudí na možné problémy v prípade objednania si stavby rodinného domu od neseriózneho stavebníka.
Dúfam, že ľudí, ktorí sa rozhodli stavať dom a stali sa rukojemníkom stavebníka bude čo najmenej.

PS: Ešte sa tejto téme budem venovať, nakoľko sa nám dostalo reakcií na predchádzajúci článok a začínajú sa rysovať ďalšie problémy, na ktoré sme doposiaľ neprišli, ale odborníci (stavbári), ktorí sa nám ozvali ich odhalili po preštudovaní priložených povolení, správ a rozhodnutí vydaných počas stavebného konania a výstavby. PS II:
Jeden z diskutérov nás upozornil aj na nutnosť izolovať železobetónový veniec 6 cm STYRODUR-om, ako máme uvedené v projekte. Realizáciu vidíte na obrázku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Predpokladám, že daný diskutér je buď z danej spoločnosti GREVA Investment (alebo pre nich v minulosti robil), alebo niekto, kto vie o ktorý dom sa jedná, pretože pri minulom článku som fotky stavby nemal zverejnené a on nás aj napriek tomu na túto závadu upozornil a keď som sa pozrel na fotky, tak má pravdu.

Navštívte aj ODPORÚČAME.EÚ

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu