reklama

Prečo som nevyhral stávku so Sulíkom

Lebo som bol mäkký a

Písmo: A- | A+
Diskusia  (51)

nestavil sa. Aké jednoduché, ale po poriadku.

"Pred cca mesiacom som znovu dostal pozvanie od politika na hromadné stretnutie." Tieto slová citujem z článku Juraja Lörinca, Pozvali 25, prišlo 5. Citujem to tu preto, lebo Juraj ma v tom článku zaujímavo "ohodnotil" a aj keď s tým nesúhlasím, tak sa mi to páči.

Nie, nebudem k predsedovi Národnej rady SR Richardovi Sulíkovi zmierlivejší preto, že som bol na stretnutí. Budem aj po tomto stretnutí Slavom Repkom, ktorý hovorí "ako mu huba narástla" a píše najlepšie ako vie :-).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja na rozdiel od Juraja som nečakal, že to bude nejaká "habaďúra", skôr som očakával, že idem za svoje články "na koberec" a mierne povedané na "umravňovacie" stretnutie. Musím napísať, že nič z toho nebolo cieľom stretnutia a teraz prejdem k samotnému stretnutiu a začnem byť sám sebou.

Prekvapilo ma, že z 25 pozvaných ľudí potvrdí účasť 8 a príde 5, pričom dvaja sa ospravedlnia a jeden zabudne (?) na dohodnutý termín.
Kolegovia (...) píšeme o čom chceme, kedy chceme o kom chceme, ale keď nás pozve "druhý človek štátu" nedokážeme prísť a ísť získať informácie priamo k zdroju?

Vážim si predmetného pozvania a aj času, ktorý nám pán predseda NR Sulík venoval a verím, že v budúcnosti sa ešte takéhoto stretnutia dožijem, ale budem očakávať pri organizovaní takéhoto stretnutia väčšiu profesionalitu od jeho organizačného tímu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rada pre pána Sulíka. Ak ešte v budúcnosti budete organizovať podobné stretnutie, tak sa nesmie stať, aby Vás pri uvítaní prekvapila účasť pozvanej osoby! Či už sa nám to páči, alebo nie, tak aj Vy by ste mali mať niečo ako "blacklist". Daný zoznam Vám dovolí byť uvoľnený na stretnutí a venovať sa programu, ktorý ste si určili, čo v našom prípade tak celkom neplatilo. ŠKODA

Rada pre asistentku pána Sulíka. Musím podotknúť, že Vaše príjemné a promptné reagovanie na získavanie informácii bolo poznačené snahou a chuťou do práce, ale dalo sa to zjednodušiť, ak by v pozvánke bol uvedený aj predpokladaný program a druh stretnutia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak by dané stretnutie nebolo "zamrznuté" zo známych dôvodov, tak mohlo byť otvorenejšie a prirodzenejšie, pričom mohlo byť prebratých viac otázok a odpovedí, ale načo plakať nad rozliatym mliekom. Je potrebné sa z toho poučiť a druhýkrát to zorganizovať lepšie. (Veríme :-))

Zo stretnutia "po stretnutí" jednoznačne vyplynulo, že každý (a myslím každý) zo zúčastnených si váži toto pozvanie, ale určite to neovplyvní náš spôsob písania a ani témy.

Ale vy čakáte na odpoveď zo začiatku článku a ja sa tu vykecávam.

Počas stretnutia som nadhodil tému zvýšenia DPH, na čo som dostal ponuku od pána Sulíka staviť sa, že DPH sa zvyšovať nebude. A ja blbec som "zmäkol" a nestavil sa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes to "ľutujem", lebo takéto možností sa neopakujú.

Prečo tento článok o stretnutí až dnes? Lebo som čakal na rozhodnutie koaličnej rady.

PS: V prípade, že si "blacklist" vytvoríte, dúfam, že sa naň nedostanem :-(

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu