Projekt s názvom Piano

Autor: Slavomír Repka | 2.2.2011 o 15:14 | (upravené 2.2.2011 o 21:30) Karma článku: 8,67 | Prečítané:  2331x

má spojiť vydavateľov spoločnou platobnou schémou, píše sa v článku publikovanom na SME. Ďalej sa tam píše aj: "NextBig spolu s vydavateľmi tvorí vo svete nevídaný projekt na spoločné spoplatnenie časti ich internetových služieb. Nádeje si robia práve na malom slovenskom trhu, kde nie je dohoda vydavateľov taká nemožná ako inde."

Predmetný článok má aj fundovaný názov (Je čas zabudnúť na bezplatné weby), ale argumenty sú, jemne napísané, trocha ak nie veľmi vedľa.

Veľakrát sa tu na SME, ale aj v iných médiách kritizovalo zvyšovanie cien cestovného v mestských dopravách. Kritizovalo sa, že najsamprv sa zvyšuje cena služby s "prísľubom" skvalitnenia služieb v budúcnoti, ktoré aj tak nikdy nenastalo z dôvodu predmetného zvýšenia, ale z iných dôvodov.

Nie som proti spoplatneniu akejkoľvek služby a internet je pre mňa služba, ale nie som presvedčený, že po spoplatnení bude pre mňa obsah zaujímavejší natoľko, aby som za to platil. Nejde o 2,90€ za mesiac, nešlo by ani o 0,9€ za mesiac, ale ide o podstatu obchodu.

Priplatím (a rád) si za čokoľvek naviac, ale platiť za niečo, čo už v dnešnej dobe nesledujem (napr. diskusie), lebo mi nič nedávajú a ešte s "prísľubom", že to bude lepšie pokladám za tragickú obchodnú stratégiu, ktorá môže fungovať iba na tzv. hustení do hlavy. Ale osobne sa mi takáto praktika zdá nemorálna.

Principiálne dnes diskusie skoro nesledujem. Začne sa za ne platiť, ubudne "diskutérov s rôznymi prívlastkami", ale pokiaľ si ja nepredplatím "Piano" tak prípadnú predpokladanú zmenu nepostrehnem a tým pádom ani nebudem mať dôvod si ju neskôr objednať. Chápem, že biznis je postavený na tom, že mi bude neustále pred očami vyskakovať reklama, aby som si to kúpil, ale otravné reklamy ma nepresvedčia, že je niečo dobré.

Viem si predstaviť, že by som mal časti média, ktoré sa mi páčia, kde sa dobre cítim a tieto sa časom spoplatnia. Spoplatnia sa z dôvodu, že sú dobré a je potrebný "príjem", aby boli ešte lepšie. Zaplatím si to a rád. Ale kupovať mačku vo vreci a predpokladať, že tam bude tiger?

Toto by malo ísť na bilboardy:
Zaplať si prostredíctvom Piana tieto naše slaboduché a aj podľa nás zlé diskusie a my ti sľubujeme, že sa vynasnažíme ich urobiť lepšími!

PS
Na odstránenie "diskutérov s prívlastkom" trebárs na SME dobre funguje aj blacklist a ak by sa trocha viac sťažila registrácia, tak by sa to dalo jednoduchšie očistiť.
Ale biznis je biznis. Škoda.

Kvalita a vyššia pridaná hodnota (sa môže rovnať) vyššej cene.
"Sľúbená" kvalita a vyššia pridaná hodnota (sa nemôže rovnať) vyššej cene.

Foto perex: www.nextbig.sk

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Slovák pomáha pri Mosule: Tu sa bojuje proti najväčšiemu zlu

Neumytý, neoholený, hladný. Po troch dňoch na fronte chce OLIVER VALENTOVIČ len teplú sprchu, pivo a pizzu. Pomáha pri irackom Mosule.

KOMENTÁRE

Koaličný Kotleba? Smer sa už vôbec nehanbí

Snaha kontrolovať moc je natoľko prioritná, že všetko ostatné ide bokom.


Už ste čítali?