reklama

Matovič a jeho politické panenstvo

Netajím sa, že Matovič mi svojím konaním imponuje. Neviem čo bude ďalej, ale som presvedčený, že politika chcela Matoviča pripraviť o jeho politické panenstvo, ale on odolal. Na rozdiel od iných nováčikov v politike.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (70)

Matovič nikdy netvrdil nič iné ako to, že si váži demokracie v parlamente a jeho presvedčenie je viac ako politická dohoda.
Kto čítal jeho články v jeho novinách pred voľbami, ten má pocit, že je stále ten istý človek. Drzý, svojrázny, arogantný k drzákom, priamy, úprimný ale aj človek, ktorý ide za svojim presvedčením aj proti prúdu.

Tu ma napadá, že iba mŕtva ryba pláva s prúdom a Matovič je živý, pre niekoho až príliš.

Ale o inom som chcel. Dnešná situácia nám dáva jedinečnú šancu zažiť niečo, čo sme tu už roky v našom parlamente nevideli. Neviem čo urobia jeho súputnici, ale som presvedčený, že sa rozhodnú správne a budú nasledovať svoje svedomie a osobné presvedčenie. Aj Jozef, ktorý už aj ochutnal cukor zo strany SaS, ale teraz prišiel na rad bič zo strany SaS.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz fabulujem (nie prvýkrát). Obyčajní ľudia sa môžu stať jazýčkom na váhach v parlamente. Stačí jednoducho ak budú hlasovať za každý (koaličný, alebo opozičný) návrh, ktorý bude v prospech občana, voliča s dôrazom na zachovanie dovládnutia tejto koalície. To dovládnutie je nutné, nakoľko sa tým pádom zvýši hodnota Obyčajných ľudí a zároveň oslabí pozícia Fica.
Obyčajní ľudia nám môžu ukázať, že v parlamente sa dá pracovať spoločne (opozícia s koalíciou) v prospech občana. Viem, že to nie je také jednoduché ako v tomto odseku, ale skúsil by som to.

Konečne by sme zažili hlasovania v prospech občana voliča a nie občana voleného.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Osobne sa teším na apríl a zverejnenie "trafík" poslancom a ich rodinám, priateľom a pochlebovačom. Ten zoznam bude dlhý a nie som presvedčený, že server, kde to bude uložené vydrží ten nápor zvedavcov.

P.S.

- Matovič dokázal vybudovať veľkú spoločnosť a stať sa finančne nezávislým
- Matovič a jeho ľudia sa dokázali dostať do parlamentu z posledných miest kandidátky
- Matovič sa dokázal stať nezávislým poslancom (to jediné nebolo jeho cieľom)

Prečo by práve Matovič nemohol byť tým, ktorý zmení konečne politickú kultúru na Slovensku.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu