reklama

Piano – spoplatnenie webu. Fúj?

Blíži sa čas „spoplatnenia" časti slovenského webu a veľa ľudí si kladie hamletovskú otázku : Platiť, či neplatiť? Existuje ešte na svete niekto, kto si myslí, že existuje niečo zadarmo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1371)

Pred nedávnom som našiel (na webe :-)) „hlášku". Neviem, kto ju prvý povedal a ani to nebudem na webe hľadať aj napriek tomu, že je to zadarmo a určite by mi to google našlo. TU je: "Aj večeru „zadarmo" musí niekto zaplatiť."

Ale poďme na Piano. Veľa ľudí si myslí, že surfovanie na webe, kydanie v diskusiách a podobne je zadarmo. Hovno! Nič nie je zadarmo.

Nech sa každý sám zamysli, koľko duchaplných článkov a diskusných príspevkov (mám na mysli také, ktoré nám niečo dali do života) za posledný týždeň prečítal? Päť, desať, pätnásť? Dokopy.
A následne sa zamyslime, koľko celkovo článkov a diskusných príspevkov sme za týždeň prečítali. Dvesto, dvestopäťdesiat, tristo, tisíc?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Koľko percent zo všetkých prečítaných článkov bolo tých, ktoré nám do života niečo dali?

Čo som tým chcel povedať? Že na „bezplatnom" webe míňame najdrahšiu devízu, ktorú máme, čas. Zabudnime, že dnes je web ZADARMO. Web nám berie hromadu času (ako všetci vieme, čas sú peniaze), zohýba nám chrbticu (nemyslím obrazne), oberá nás o sociálne väzby v rodine.

Ešte stále si myslíte, že web je zadarmo?

Keď som sa zamyslel nad Pianom, tak som presvedčený, že mne osobne to niečo dá. Nebudem vo voľnej chvíli liezť kade-tade po webe, ale pozriem to, čo je pre mňa potrebné, alebo podstatné. Naučím sa lepšie hľadať pre mňa podstatné informácie a Piano mi časom ukáže (napovie), či dokážem žiť bez spoplatnených lokalít.
Ak zistím, že mi chýbajú informácie práve zo spoplatnených stránok, tak si ich na základe osobnej potreby zaplatím.
Ak nie, tak získam hromadu času, ktorý som doteraz tam trávil a tým pádom ušetrím. Čas!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A diskusie? Veľa ľudí píše, že obmedzenie diskutovať zničí blogy, lebo v diskusiách sa veľakrát „dotvorí" samostatný článok. Ale veľakrát sa daný článok práve diskusiami „spotvorí".

A riešenie na spoplatnenie diskusii (platí hlavne pre blogy SME) je jednoduché. Kto chce diskutovať, nech začne písať blogy. Nech sa pod svoj názor dokáže osobne podpísať .
Ako bloger pod svojim článkom môže diskutovať a diskutovať a diskutovať ....

Obrázok blogu

Takže Tomáš Bella, ďakujem za nápad Piano. Nezatracujem ho, ani ho nebudem propagovať. Čas ukáže ako ten „klavír" bude hrať o rok, dva. Ale mne Piano pomohlo zamyslieť sa nad obsahom, ktorý som doteraz „nasával".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS I.:

Piano nám neberie priestor, kde sme chodili. Piano nám otvára oči. A táto škola nestala veľa. Snáď by sa dalo povedať, že bola „zadarmo" -:D .
Bohato mi stačilo reklamné vyhrážanie sa, že budem musieť platiť za to čo chcem. Zamyslel som sa, či to chcem ...

PS II.:

Toyota: Nič nie je nemožné!
Piano: Nič nie je zadarmo!

Zdroj fotky: google a internet (zadarmo)

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu