reklama

Piano, alebo samovražda v priamom prenose

Pochopil som názov spoplatnenia slovenského netu, Piano. Pravdepodobne to vzniklo zo slova piano/pianissimo čo v hudobnej terminológii znamená potichu/veľmi potichu. Jeho autorská obhajoba pred verejnosťou/na verejnosti je v duchu pianissimo. Ale nie o tom som chcel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (101)

O časti webov zapojených do projektu Piano sa zvykne hovoriť, že sú mienkotvorné. Zvyšok sa tvári, že by chcel byť mienkotvorný. Našiel som si "definíciu" slova mienkotvorný v slovenských slovníkoch s výsledkom:

- mienkotvorný - príd. (výrazne) pôsobiaci, vplývajúci na ver. mienku, zúčastňujúci sa na jej utváraní

Ak sa na to pozrieme bližšie, tak je zrejmé, že "mienkotvornosť" je možné dosiahnúť IBA oslovením čo najširšej časti verejnosti (verejnej mienky). Ak niekto má ambície "vplývať na verejnú mienku", tak jeho ambíciou je aj "osloviť" čo najširšiu časť verejnej mienky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nedá sa výrazne pôsobiť na "dav" (verejnú mienku) dovolením čítať obsah iba niektorej (malej) časti "davu".

Neviem, ale aj vám napadlo porekadlo:
"Vlastníci novín zapredali svoju mienkotvornosť za misu šošovice"?

Obrázok blogu


Ale to už je o "našej" malosti.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu