reklama

Opäť nesklamal. Róbert Fico

Hovorí sa mu aj líder opozície, ale aj líder najväčšej opozičnej strany. Bol aj lídrom vlády (chvalabohu za bol). On chce byť aj v budúcnosti lídrom vlády a lídrom koalície. Čo to je za lídra?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

"Prišiel (Róbert Fico) a zopakoval svoje politické stanovisko, to znamená, že to podporí v prípade, ak bude mať koalícia väčšinu na presadenie týchto zmien " priblížil priebeh krátkeho stretnutia hovorca premiérky Rado Baťa. Fico neustúpi. Vláda bude mať problém

"Podporíme euroval iba vtedy, ak bude zabezpečených 79 hlasov v parlamente," povedal šéf Smeru. Fico: Stretnutie s Radičovou bolo zbytočné, rokovať musia lídri strán

Ak si to preložíme do reči "nášho kmeňa" tak veľký líder opozície povedal asi toto:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak budete mať 79 hlasov v parlamente a tým pádom ma nebudete potrebovať, tak aj ja vám dám naše hlasy, ktoré nepotrebujete!

Nech sa nikto na mňa nehnevá, ale lídra si predstavujem ako človeka, ktorý síce využíva slabosti druhých, ale nezneužíva ich.

Od lídra očakávam JASNÉ POSOLSTVO voličom.

Ak by som mal pokračovať ďalej, tak od Róberta Fica by som očakával jasné stanovisko k "EUROVALU".

Sme za euroval (preto a preto) a preto zaň ZAHLASUJEME, resp. sme proti "EUROVALU" (preto a preto) a preto zaň NEZAHLASUJEME! Nič viac a nič menej neočakávam od lídra, iba jasnú reč.

PS. Pre koalíciu a HLAVNE PRE SaS.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Politika je umenie nemožného. Politikom sa veľa prepáči a veľa "odpustí", ale pád vlády kvôli EUROVALU (ktorý, tak či tak bude schválený a prejde, lebo v tejto europskej politike určite platí, že veľký pes ... a SK je malý pes) SaS bohužiaľ neprejde. Nie je to môj názor, ale názor dosť veľkej časti SaS voličstva.

PPS. Pre SaS

Ustúpenie zo svojích "vydretých" pozícií sa dá politicky zameniť za slogan:

Fica nepotrebuje Slovensko a nepotrebuje ho ani slovenský parlament!
Vystačíme si sami.

Foto v perexe: PRAVDA

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu