reklama

Vysoká hra o euroval. Fikcia

Poznáte tú hru na zmoknuté kura? Dvaja šoféri idú proti sebe vysokou rýchlosťou a ten ktorý uhne je zmoknuté kura. Blíži sa to ruskej rulete, ale dokážu to hrať výhradne silné osobnosti, alebo blázni.Hlasovanie o Eurovale, utorok, NR SR.SaS už dnes vie ako ne/zahlasuje, ale je to v prísnom utajení z niekoľkých dôvodov. - -Alternatíva prvá: Keďže SMER je presvedčený, že SaS nezahlasuje, tak nezahlasujú ani oni v presvedčení, že v druhom kole euroval podporia a tým pádom sa stanú záchrancami v očiach EU. ... Ale SaS ich prekvapí a zahlasuje.SMER v očiach EU ostane za hlupáka, lebo iba on a SNS nezahlasoval :-). - -Alternatíva druhá: Z "blízkosti" SaS, tesne pred hlasovaním unikne informácia, že SaS zahlasuje za euroval. SMER preto bude musieť zahlasovať za euroval tiež, lebo v takom prípade druhé kolo hlasovania nebude a v očiach EU by ostal ako ten, ktorý bol proti. ... SaS nakoniec uhne  a nezahlasuje. Euroval bude schválený SMER-om a ide sa ďalej.V oboch prípadoch platí "Bravó SaS".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (52)
Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu