reklama

A sme došli stará mať. Sranda vyzerá ináč

Toto je článok venovaný spolublogérovi tu na blog.sme.sk. Po týchto rokoch čo som tu, sa tu zaužívalo síce nepísané, ale často používané pravidlo tykania a aj tento článok budem písať v duchu tykania.Článok je venovaný Tebe Rišo Sulík, ktorý si sa pasoval do pozície najväčšieho ficobijcu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (113)

Viem, že pád vlády nie je nič, čo by sa nedalo riešiť resp. s čím by pravidlá nepočítali. Počítajú a toto pravidlo sa používa a dá sa s tým žiť.

Obrázok blogu

Rišo svoj prvý názor na Teba som napísal už 12.1.2010 v článku Prečo nebudem voliť SaS. Definitívne , kde som v poslednom odseku napísal iba na základe fotky a tvojich článkov toto:
"A ešte jeden dôvod prečo nie. Je to fotka, ktorú má pán Sulík na svojom blogu , ktorá je hore v tomto článku. Pohľad evokuje odhodlanie, ale skrížené ruky dávajú cítiť strach, čo spolu vytvára dojem nerozhodnosti. A moje presvedčenie je, že nepotrebujeme ďalšieho nerozhodného lídra."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na základe tohto článku sa mi dostalo cti s Tebou poobedovať a pokecať. Náš rozhovor nechám bez komentára, lebo bol osobný a za taký ho pokladám doteraz.

Potom som znova mal možnosť byť s Tebou na stretnutí v Tvojej kancelárii. O tom som napísal článok Prečo som nevyhral stávku so Sulíkom , v ktorom som napísal aj toto:
"Počas stretnutia som nadhodil tému zvýšenia DPH, na čo som dostal ponuku od pána Sulíka staviť sa, že DPH sa zvyšovať nebude. A ja blbec som "zmäkol" a nestavil sa."

V nedávnej minulosti som napísal Zásady, zásady, prečo ste také problematické? Zásadová SaS, kde som napísal okrem iného aj toto:
"Zásadová SaS na rázcesti (budem parafrázovať).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

1. Zásadné vyhlásenie SaS: NEDOVOLÍME, aby sa Fico a jeho kompánia vrátili!
2. Zásadné vyhlásenie SaS: NEPODPORÍME Euroval! NEDOVOLÍME, aby občania prišli o peniaze!

TU je problém zásadovosti, keď zásadovému nevytvorí "zadné vrátka" a tým pádom sa zásadový zatlačí sám do kúta, kde už NIKDY nemôže vyhrať. A tu sa SaS dostala."

A ešte teno článok Proti vetru sa čúrať nedá, hovorí sa, z ktorého vytiahnem toto:

"Čo sa stane ak SaS euroval nepodporí.

- schváli sa na x-tý pokus s pomocou SMER-u
- rozpadne sa vláda (čo nie je žiadna tragédia)
- nebude schválený rozpočet (to už prieserom zaváňa)
- príde k moci SMER s KDH?, SDKÚ?, posilnenou SNS? (to už prieser bude)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- SaS v novom parlamente bude mať zastúpenie cca 10 poslancov (to mi tiež trhať žily nebude, podľa hesla, kto chce kam, pomôžme mu tam)
- Galko pôjde z obrany preč a vrátia sa nám staré štruktúry a dnešná provízia do 10% sa znova vyšplhá na 50-100%
- Zastaví sa očista polície (Boh a Spišiak sú mi svedkom, že očista prebieha)
- Súdnictvo sa nám znova vráti z dobrej cesty do ríše spred roku 1989
- Radičová si založí stranu (tiež nič s mojimi žilami nerobí)

- na prokuratúru sa pretrtoší Trnka
- chlapci z OKS skončili v parlamente (tiež nič so žilami)"

Takže Richard, keďže Tvoja hviezda zažiarila a končí (dám tomu aj dvakrát Otčenáš), tak Ti chcem ešte na záver niečo napísať. Pár principiálnych otázok a konštatovaní, lebo Ty a celá SaS ste stále principiálni.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

1. Je principiálne ak jeden subjekt odmietne zahlasovať, lebo v koaličnej zmluve je uvedené, že nepodporíme nehospodárne....., ale na druhej strane "doporučujem" partnerom aby hlasovali s opozíciou, aj keď v tej istej zmluve je napísané, že hlasovať v dôležitých bodoch s opozíciou je neprijateľné?
NIE, nie je to principiálne, ale účelové!

2. Je nepochopiteľné, že Radičová položila svoju hlavu na klát (spojila dôveru), keď jeden člen koalície dal kategorické NIE. Vaše NIE a jej hlava na kláte sú v demokracii používané (síce zriedka) spôsoby a ani jedna ani druhá strana sa nemôžu čudovať ich použitiu!

3. Keď čítam, že ešte počas schôdze niektorí vaši poslanci očakávali, že príde nejaká ponuka a po výmene premierky budete spolu vládnuť, tak je mi zle. Rišo, zbláznili ste sa? Podraziť partnerov a veriť, že so mnou budú ďalej vládnuť??? Ti drbe?

4. Položiť vládu a očakávať, že budete naďalej vo funkciách? Streda ráno a okrem Miškova (lebo je ešte mimo SK) by ste mali mať tlačovky a informovať verejnosť, že podávate demisie. VŠETCI a OKAMŽITE!

5. Rišo, Tvoje vyhlásenie v parlamente, že ste svojim krokom práve ušetrili občanom SK a EU neviem koľko miliard € si mohol povedať jedine v pominutí mysle. Ak si chcel byť zásadový, tak si mohol povedať, že sa schválenie predmetných EUR oddialilo o pár dní!

6. Vždy si sa chválil, že voličská základňa SaS sa skladá z inteligentných ľudí (čomu chcem veriť), ale zároveň predpokladáš, že uveria tomuto: Položili sme vládu, aby sa o pár dní posunulo schválenie eurovalu a aby sa vrátil k moci Fico (mimo rečou Tvoj úhlavný nepriateľ). Verte naši voliči, že toto bolo najpodstatnejšie z nášho volebného programu. Dajte nám hlas znova, znova to dorbeme! (Podceňoval si koaličných partnerov, podceňoval si premiérku a podceňuješ aj svojich voličov, ono sa Ti to spočítava.)

Už nikdy nikde nepoužívaj, že Ti druhá strana nehodila "záchranné koleso" na poslednú chvíľu. HODILA!
Hodila Ti ho osobne Radičová, keď spojila hlasovanie so svojou dôverou. Na tejto situácii si mohom zachrániť koalíciu a zabrániť Ficovmu návratu. Stačilo vyhlásiť, že nesúhlasíte s eurovalom, ale NEMOŽETE isť proti svojej premiérke. A škody by boli podstatne menšie. Ale ty si politiku nepochopil. Škoda.

R.I.P. SaS

Nezaslúžite si byť na politickej scéne Slovenska

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu