reklama

Kto má mať vyšší plat? Lekár alebo učiteľ?

Otázka podobná ako tá o vajci a sliepke.Lekári, tvrdia lekári. Učitelia, tvrdím ja!Lekári tvrdia, že oni sú vzdelaní, ovládajú špeciálne remeslo, zachraňujú ľudské životy, robia neskonale veľa a veľa iných pravdivých vecí. Dá sa s tým súhlasiť, keby nebolo to povestné ALE.Ak by týchto ľudí, dnes vysokoškolsky vzdelaných lekárov nenaučili učitelia na základnej škole základom písania, čítania a pozerania na veci a následne ak by ich vo vyšších ročníkoch, vysokoškolsky vzdelaní učitelia neboli viedli správnym smerom a nerozvíjali ich schopnosti a vlastnosti, kde by boli dnes?Kto ich naučil remeslo? Neboli to náhodou ich učitelia?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (75)
Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu