Rodinné kombi. Hyundai i30cw

Autor: Slavomír Repka | 14.12.2011 o 11:41 | Karma článku: 6,54 | Prečítané:  2510x

Auto, ktoré ničím neprekvapí, ale ani ničím neurazí. Ale nepovedal by som, že by sa tomuto autu malo hovoriť kompromisné. Toto auto je plnohodnotný kombík so všetkým, čo k tomu patrí a aj niečim naviac.

Hneď pri vrátení Hyundai Veloster, o ktorom píšem v tomo článku Emócie. Páči, nepáči. Chcem, nechcem? Chceeeeem mi importér Hyundai CZ zapožičal ďalšie z radu ich automobilov, Hyundai i30cw 1,4i 5 MT.

100_0854.JPG

Na tomto aute som najazdil cca 430 kilometrov za týždeň, pričom cca 80% bolo po Bratislave v mestskej premávke, ranných a poobedňajších špičkách, s častým štartovaním, brzdením a zrýchľovaním.

Počas testovania som dosiahol priemernú spotrebu 7,7 l/100 km, pričom som jazdil podľa sluchu a mojich pocitov, bez akceptácie rád palubného "radiča" rýchlostí.

100_0846.JPG

Dĺžku tohto autíčka som si uvedomil v momente parkovania v podzemnej garáži, kde som ho na prvýkrát nedokázal "zarovnať" a chvíľu som tancoval. Dobrým a fungujúcim pomocníkom mi bol cúvací asistent.

Prechod z Velostera do i30cw bol trocha krokom späť z pohľadu vodiča a dizajnových prvkov, ale z pohľadu účelnosti je toto iná trieda. Hyundai i30cw je svojimi rozmermi predurčený ako rodinné auto, ktoré dokážete využiť.

100_0850.JPG
100_0856.JPG

Veľký "kufor" s nízkou nakladacou hranou, ktorý sa dá zväčšiť jednoduchým zaklapnutím zadných sedadiel dokáže "prijať" aj komodu o rozmeroch 180 x 86 x 42 cm (odskúšané).
Zadná roleta schová veci uložené v batožinovom priestore pred očami nenechavcov a sieť, ktorá je súčasťou batožinového priestoru zase dokáže zabezpečiť veci pred neželaným pohybom.

100_0855.JPG 100_0850.JPG

Zadné dvere sa otvárajú dostatočne vysoko, aby pri nakladaní nevadili ani vysokým osobám, čo si pochvaľoval priateľ, ktorý mi pomáhal nakladať komodu. Mňa samého pri mojej výške to nenapadlo, ale on s tým mal svoje skúsenosti.

100_0853.JPG

Už tento pohľad prezrádza, že Hyundai sa prispôsobuje europskemu vodičovi a pridáva do štandardných verzií aj nadštandardné prvky.
Pod touto kapotou bol schovaný motor 1,4i (80 kW / 109HP pri 6200 ot.) s 5 st. manuálnou prevodovkou. Tieto parametre dávajú tušiť, že tento motor požaduje viac ako 2500 otáčok, aby žil. Takže zrýchlenie, alebo predbiehanie si pýta prácu s prevodovkou, podradenie a prípadné vytočenie motora. Ale mne to vyhovovalo.

100_0852.JPG

Dĺžka vozidla 4475 mm je hlavne v mestskom parkovaní dosť veľké číslo a vtedy oceníte cúvacie senzory, ktoré sú presné a v tomto aute návykové.

Ak by som mal nejako hodnotiť toto auto, tak by som mu dal meno pracant.
Auto pre rodinu a cestovanie. Na zadných sedadlách má štandardný človek dostatok priestoru na nohy. Aj mamička, ktorá sa počas cesty stará napríklad o dve deti v sedačkách, tam má dostatok priestoru a odkladacích priestorov.

Ste rodina s dvoma deťmi? Dobrá voľba.
Ste rodina, ktorá preváža športové náčinie (bicykle, surfy, lyže a pod.)? Dobrá voľba.
Ste rodina, ktorá robí veľa dlhých trás (za rodinou, zábavou, prácou a pod.)? Dobrá voľba.
Ste podnikateľ, ktorý občas potrebuje niečo väčšie previesť? Dobrá voľba.

Idete kupovať nové auto a pre vaše potreby hľadáte kombi?
Chodťe k najbližšiemu predajcovi a požiadajte ho o skúšobnú jazdu. Previesť sa, je potrebné, lebo kúpa auta je aj o emóciách, ktorými k Vám dané auto prehovorí.
Hyundai i30 cw veľa nekecá, ale veľa dáva.

100_0850.JPG

Predmetný automobil mi bezplatne zapožičal importér Hyundai CZ s tým, že o tom napíšem jeden článok, ktorý ste si práve prečítali.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Slovák pomáha pri Mosule: Tu sa bojuje proti najväčšiemu zlu

Neumytý, neoholený, hladný. Po troch dňoch na fronte chce OLIVER VALENTOVIČ len teplú sprchu, pivo a pizzu. Pomáha pri irackom Mosule.

KOMENTÁRE

Koaličný Kotleba? Smer sa už vôbec nehanbí

Snaha kontrolovať moc je natoľko prioritná, že všetko ostatné ide bokom.


Už ste čítali?