reklama

Ušetřili, aneb neušetřili naši rádcové

V posledných dobách, ak si odmyslíme štrajk lekárov, tak bohužiaľ okrajovou medialnou témou boli odmeny štátnych úradníkov. Je jedno pod akou straníckou kuratelou ten, ktorý rezort je, všetci argumentovali ušetrenými prostriedkami. Ozaj je tento argument pravdou?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Čo si ja predstavujem pod termínom "ušetrili sme" z úst zástupcu štátnej inštitúcie?

Predstavujem si, koľko finančných prostriedkov sa vrátilo do štátneho rozpočtu!

Takže by som požiadal všetkých ministrov, aby za svoje rezorty uviedli, koľko finančných prostriedkov vrátia do štátneho rozpočtu za rok 2012. V opačnom prípade musím povedať (napísať), že je úplne jedno, či daný rezort patrí "modrým, červeným, fialovým, alebo kankalinovým, pretože šetrenie z ich strany je iba pokrytectvo pred občanmi.

Prečo to píšem?
Lebo idú voľby a aj na tieto veci treba myslieť pri krúžkovaní.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bolo by dobré "krúžkovaním" trocha narušiť ten klídek v parlamente a zaviať tam niekoľko desiatok ľudí, ktorí sú na ktorýchkoľvek kandidátkach vyššie.

Preto som sa zapojil do: Krúžkovanie - MOJA VOĽBA

Zapoj sa aj TY a pozvi aj priateľov.

PS: Zatiaľ ma kontaktovalo ohľadom projektu Krúžkovanie - MOJA VOĽBA cca 40 kandidátov rôznych strán, ktorí plánujú využiť aj túto formu predvolebnej komunikácie.
Ak máte niekoho, kto je na kandidátke a chce pre svoje zvolenie aj niečo naviac urobiť (zapojiť sa), dajte mu o tom vedieť, prípadne ma kontaktujte (kruzkovanie(a)preconsulting.sk).

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu