reklama

Čo s Gorilou ďalej? Ako sa s ňou vysporiadať?

V poslednom období sa v našom miernom klimatickom pásme premávajú dve gorily (Gorila a Gorila I.), čo každý rozumný človek musí uznať nie je vôbec dobré. Ani pre gorily, ale hlavne pre občana Slovenska. Popísalo sa veľa, ale zatiaľ jediné najkomplexnejšie zhodnotenie aféry a popísanie toho, čo by malo nasledovať som našiel v rozhovore Braňa Závodkého s Marekom Vagovičom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Som presvedčený, že toto video by si mal pozrieť každý občan a v dnešnej dobe hlavne volič, pretože sa blíži jediné obdobie, keď svoje právo môže volič pretaviť do rozhodnutia.

Je dobré sledovať tento rozhovor a zapamätať si mená, ktoré Marek Vagovič vyslovuje a ktoré sa vyskytujú aj v spisoch o Gorilách...

Zvyšok je už na voličovi, či krúžkovať bude aj tieto mená,
lebo krúžkovanie je voľba voličova.

(video odstránené na žiadosť redakcie .týždeň)

Originál rozhovor: M. Vagovič: Gorilu treba brať vážne

PS: Ešte jedna podstatná informácia.
Pravdepodobne o tejto kauze už dlho vedia všetci vrcholní predstavitelia strán.
VŠETCI!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

DOPLNENÉ: 5.1.2012 - odstránené video na základe žiadosti redakcie .týždňa.

Dobrý deň pán Repka,
chcel by som Vás požiadať aby ste z Vášho blogu odstránili videorozhovor s Marekom Vagovičom.
Video je na stránke týždňa prístupné, samozrejme len pre predplatiteľov Piana.
Ako podnikateľovi Vám asi nemusím vysvetľovať prečo chceme aby si ľudia Piano predplatili.
Kvôli Vám prichádzame o možných predplatiteľov.
Ďakujem
Jakub Kratochvíl
.týždeň=

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu