reklama

Trojkráľový prieskum, predvolebný

Strohé čísla, ktoré nehovoria kto zloží vládu, ale ukazuje, že volič je ten najpodstatnejší. Volič bude v konečnom dôsledku ten, kto môže rozhodnúť a volič bude zodpovedný za to ako rozhodol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Prieskum vykonaný v dňoch 4.1 - 8.1. 2012 formou e-mailu, prostredníctvom našej databázy kontaktov.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Druhá otázka: (Odpovedajú IBA tí, ktorí na prvú otázku odpovedali „zúčastnil“)
Ktorej politickej strane by ste pridelili svoj hlas? (Iba jedna možnosť)
K otázke bol priložený zoznam strán v poradí ako boli vylosované.

Výsledok:

Obrázky na stiahnutie a vo väčšom rozlíšení nájdete na stránke zverejnenia
(link na konci článku)

Obrázok blogu

Porovnanie s prieskumom z nedávnej doby:

Obrázok blogu

Porovnanie v grafickej podobe:

Obrázok blogu

Pri tejto konštelácii by bolo pravdepodobne následujúce zloženie parlamenu:
SMER-SD - 68 poslancov
SDKÚ-DS - 20 poslancov
KDH - 19 poslancov
Most - Híd - 16 poslancov
OĽ-NO - 14 poslancov
SaS - 13 poslancov

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Kto by si tipol, aká by z takýchto čísel vzišla vládna koalícia?

Ja tipujem, že tieto voľby vládu neprinesú. Ale budeme to aj naďalej sledovať.

Kvalitnejšie obrázky a kompletné čísla nájdete TU:

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu