reklama

Gorila. Dnes najpodstatnejšie dve otázky

Dôverujem tomu, čo viem, povedal v diskusnej relácii venovanej Gorile Ivan Mikloš. Krásne vyjadrenie, ktoré nás nikde nedokáže posunúť, ale moja predstava je, že ma budú zastupovať politici, ktorí nás všetkých budú chcet posúvať dopredu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (101)

O Gorile sa tu píše a hovorí už týždne, ale nejako (asi úmyselne) sa zabúda na dva hlavné problémy, ktoré Gorila odhalila.
Režiséri týchto debát, novinári, kladú otázky tak, aby túto tému živili do nekonečna, lebo je to vďačná téma, ktorá síce nič nerieši, ale zvyšuje čítanosť.

Nech si Mikloš s Dzurindom, Fico so Sulíkom a všetci okolo hovoria čo chcú, ale Gorila ukázala na dva problémy.

1. Keď sa Gorila dostala k politikom (viac ako 5 rokov do zadu), vznikol jeden veľký problém. UNIKLI materiály z tajnej organizácie SIS!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Čo urobili politici, aby tento (ne)systémový nedostatok odstránili? NIČ

2. Dnes, keď už je jasné, že Gorila je veľmi živý organizmus, dalo by sa povedať parazit, nepočuť od žiadneho politika žiadne návrhy, ako daný stav ošetriť, aby sa to už nikdy nestalo.

- Čo urobia politici (starí aj noví), aby sa daný stav nezopakoval?

Môj záver:

1. Všetci, ktorí boli v politike a neurobili s tým nič, nemajú morálne právo byť opäť v politike.
2. Politik, alebo kandidát, ktorý verejne nedeklaruje svoj negatívny postoj ku kauze Gorila, si nezaslúži byť v politike.

Keďže vieme, ako je to s morálkou v politike,
tak je nutné využiť jedinú možnosť voliča, preferenčné hlasy, krúžkovanie.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu