Kde sa dvaja bijú víťazí ten čo pracuje

Autor: Slavomír Repka | 26.1.2012 o 13:11 | Karma článku: 5,25 | Prečítané:  681x

Slovensko je krajina paradoxov. Ani politika sa tomu nevyhla a voliči sa tvária, že to nevidia, že to nie je pravda. Ako stále nepoučiteľný národ sa hrnieme do záhuby! Chceme bojovať proti čomukoľvek, ale nedokážeme kooperovať. Už v prvotnopospolnej spoločnosti komunita vedela, že ak sa má najesť, potrebuje vytvoriť čo najväčšiu a najlepšie koordinovanú skupinu, aby ulovila svoju korisť. Túto komunitu hnal správnym smerom hlad a snaha prežiť. A potom človek vymyslel peniaze.

Predvolebná kampaň, alebo lepšie predĺžená predvolebná kampaň bežiaca od leta 2009.

Ideme do politiky, aby sme zabezpečili, že sa SMER nedostane do vlády v roku 2010. Krátkodobý cieľ, ktorý zafungoval a výsledok bol, že SMER nebol vo vláde. Hurááááá!

A tu skončili všetky relevantné kroky deklarované k tomuto cieľu. Cieľ bol splnený, ego vyrástlo, Gorila strašila ešte IBA v šuflíkoch vyvolených. A SMER sa smial. Tváril sa síce smutne, ale pracoval. Pracoval na opätovnom návrate ku korytu.

Čo robili ostatní? Sladko spali na vavrínoch a "vytŕčali" svoje politické steroidné svaly. Vytŕčali ich na všetkých a všade. Je pravda, že nie každý to videl a sú takí, ktorí to nevidia ani dnes, ale o tom je život predvolebný, keď sa prelakúvavajú staré nátery.

Nechcem a nebudem menovať žiadnu stranu ani žiadne strany, ale pozrieme sa na skutočný predvolebný boj, ktorý je nie o hodnotách, ale o marketingových oblbovačkách, ktoré stále dobre fungujú podľa už dávno známych vzorcov. Nepoučiteľný zákazník zase bude kupovať podľa obalu a rečí, ale nie skutkov.

Prečo píšem nepoučiteľný zákazník? A kto je tu vlastne zákazník a kto predávajúci?

Zákazník=volič.
Predávajúci=politická strana.

Koľko ľudí podľahlo BMG, HORIZONT, ..., 60€ weby, super tabletky na chudnutie počas spánu, magnety Dr. Levina a pod?
Čo z toho ste POTREBOVALI? PREČO ste to kúpili?
Lebo ten čo to predával použil (využil/zneužil) fungujúce marketingové vzorce správania zákazníka.

A to isté iba v modrom, zelenom, šedom, červenom, hnedožltom a krvavo-hráškovom nám teraz podávajú strany a my sa IBA priraďujeme k tým, ktorým sme uverili.

Už ste si všimli koľko ľudí už pred týždňom VEDELO, ktorú stranu bude voliť, pričom nikto ešte nečítal ich program?
Už vedia od koho kupujú, ale ešte nevedia ani čo im bude sľubovať, nie to ešte, aby vedeli vôbec čo chcú kúpiť.

Paradoxom tejto marketingovej stratégie je, že pred dvoma rokmi túto stratégiu použila úspešne jedna strana (demonštračná skúška prebehla úspešne), tak tohto roku túto formu (už odskúšanú) používa viac strán.

Druhým paradoxom je, že strany, ktorých hlavným mottom je "Zabránime návratu FICA" robia všetko preto, aby sa Fico vrátil.

A volič IM to toleruje, veď na vine, že sa Fico vráti bude Dzurinda a Gorila.

Sranda? Nie! Smutné!

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Slovák pomáha pri Mosule: Tu sa bojuje proti najväčšiemu zlu

Neumytý, neoholený, hladný. Po troch dňoch na fronte chce OLIVER VALENTOVIČ len teplú sprchu, pivo a pizzu. Pomáha pri irackom Mosule.

KOMENTÁRE

Koaličný Kotleba? Smer sa už vôbec nehanbí

Snaha kontrolovať moc je natoľko prioritná, že všetko ostatné ide bokom.


Už ste čítali?