Bieda slovenskej politiky. Líder neznamená automaticky aj osobnosť

Autor: Slavomír Repka | 30.1.2012 o 11:08 | Karma článku: 9,70 | Prečítané:  1420x

Blížia sa voľby a neustále tu máme nejaké boje. Boj o voliča, boj strán, boj voličov v diskusiách a boj médii o čitateľa. Ten posledný, boj médii o čitateľa má najväčší podiel na našej biede.

Média z dôvodu "prežitia" nám tu predstavujú celebrity, lídrov a podobné patvary ľudí, ktorých by si ľudia mali vážiť. Média predkladajú rôzne mená celebrít a lídrov s "podtextom" to su tí, ktorých by ste mali napredovať.

Manipulácia a blud.

Novinári radi vyčítajú politikom, že ich opantáva pocit moci a zabúdajú na ľud. Sú novinári iní ako politici? Články sú písané tak, aby pritiahli čitateľa (čo je dobré), ale sprievodným efektom je, že mediále informácie formujú verejnú mienku.

A toto si novinári musia uvedomiť, že ak budú písať o lídroch, tak si na to verejnosť zvykne a začne brať daných ľudí ako lídrov.
Bohužiaľ dnešný stav novinársky je presne taký istý biedny, ako je biedná tvár našej politiky, biedná tvar našej vlády, biedna tvár našej voličskej základne, aj ako sú biedni naši politickí lídri.

Bohužiaľ ani jeden médiami vytvorený politický líder nie je dnes osobnosťou.
Všetci sú IBA médialne osoby, ktoré zvyšujú čítanosť, ale nerobia to, čo by mali robiť politické OSOBNOSTI.

Politické osobnosti by mali ľudí spájať.

Novinári, nájdite osobnosť, ktorá dokáže spájať a začnite ju prezentovať. To bude Váš prínos spoločnosti.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

TECH

Teplota rýchlo rastie, klíma zlomila rekord tri roky za sebou

Rok 2016 bol najteplejším rokom v histórii záznamov. Zmenu klímy priamo cítime už aj na Slovensku

SVET

Videl som padať horu, opísal lavínu preživší z hotela

Taliansky hotel zasypala lavína, nezvestných je takmer 30 ľudí.

EKONOMIKA

Filkova nástupkyňa: Do zahraničia nám odchádza 300-tisíc Slovákov

Hlávková má pre Šrámkovú pozitívny efekt.


Už ste čítali?