reklama

Menšie zlo voliť nepôjdem. Čistý blud

Je veľa voličov rozhodnutých, že voliť nepôjdu a argumentujú tým, že už viac odmietajú voliť menšie zlo. Ako to vlastne je s menším zlom vo voľbách a čistotou v politike. Možná absolútna čistota v politike je ako absolútna čistota na mojom WC. Vizuálne by s tým určite nikto problém nemal, ale stále sa tam nájdu nejaké baktérie, prach a rôzne špiny, ktoré akurát nie je momentálne vidieť. A tak to vždy bude aj v politike.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Politika je život a obraz spoločnosti. Ako sa väčšina ľudí správa vo svojom živote, tak sa aj väčšina politikov správa vo svojom živote, veď sú iba vzorkou spoločnosti.

Ja netvrdím, že neísť voliť nie je právo občana. Je!
Ale ak chceme ísť do cieľa, ktorý sme si vytýčili, tak musíme sem tam svoje cesty pozmeniť. Niekedy nezahneme doľava, lebo je tam rozkopávka a krátkou obchádzkou sa dostaneme naspäť k nášmu zadanému cieľu.
Áno to odbočenie na inú ako predom zadanú trasu a opätovný návrat to je tá naša voľba.
Máme aj druhú voľbu, ktorá je zastaviť pred odbočkou a čakať, kedy sa prekopávka skončí. A toto je voľba NEVOLIŤ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nevoliť znamená nerozhodnosť. A nerozhodných nemajú rady ani ženy :-)
Už iba pre tento dôvod sa oplatí ísť voliť!

PS pre mladých a nerozhodných:

Ste na diskotéke, kde je veľa dievčat. Niektoré sú zadané, ale časť (veľká časť hľadá). Hľadajú tých, ktorí sú rozhodní.
Čo urobíte? Rozhodnete sa a vykročíte niektorým smerom. Nikto vám nezaručí, že ste vykročili správnym smerom k správnej dievčine.
Ale keď nevykročíte, tak si znižujete šancu "vrznúť"!

(Zahlasujte do "Vybrali SME") ĎAKUJEM

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu