reklama

Fico, banky, občan, istoty. Zákon padajúceho ...

Občan potrebuje istoty. Štát potrebuje peniaze. Fico potrebuje do štátnej kasy naliať istoty. Asi som sa pomýlil, alebo nie? Potrebuje naliať istoty, alebo peniaze? Alebo je v tom rozdiel?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Banky a firmy odvedú štátu stovky miliónov. V tomto článku sa píše aj toto: "S návrhom vlády podľa premiéra Roberta Fica (Smer) súhlasia aj ostatní zástupcovia v Rade pre rozvoj a solidaritu, ktorá zasadla opäť dnes popoludní."
(Tu sa mi páči tá "solidarita". Už vidím, ako sú jej členovia solidárni s človekom v hmotnej núdzi!)

Kacírska otázka pre voliča SMER-u: Z akých peňazí žijú predmetné banky a firmy, od ktorých chce Fico do rozpočtu dostať v tomto roku 25 a v budúcom roku 100 miliónov EUR?

Odpoveď: Banky a predmetné firmy žijú z vašich (našich) peňazí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kacírska otázka číslo 2: Kto to zaplatí? Banky?

Takže ISTOTY v ponímaní SMER-u. Voľte nás a my vám garantujeme (toto sú tie istoty), že to zaplatíte vy.

Takto funguje zákon padajúceho hovna, ktorý niekto vydáva za perpetuum mobile?

Foto v perexe pošli do vybrali.sme.sk

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu