reklama

SaS za osobné slobody. Znova nesklamali

Ako predchádzajúce návrhy, tak aj tento skoro posledný návrh SaS, v podaní poslancov Poliačika a Drobu ohľadom rozvodov manželstva znova nesklamal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (56)

Rozvod manželstva by mohol byť jednoduchší. Stačila by notárska zápisnica.

Je vidieť, že títo ľudia vidia aj za roh, ale ak by nad týmto návrhom trocha dlhšie rozmýšľali, tak ho mohli dotiahnúť. Vždy stojí za to, trocha viac porozmýšľať a až potom vyraziť s návrhom do médií.

Ja by som ich návrh dotiahol do absurdna a uzákonil by som, že nie je potrebné ísť k notárovi (za tých istých podmienok ako v návrhu), ale stačí si iba poslať medzi partnermi e-mail, ak obaja partneri majú vlastný zaručený elektronický podpis.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stačí iba počkať na potvrdenie o doručení e-mailu.

"Srandujem"

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu