Príliš hlasná reklama. Riešenie

Autor: Slavomír Repka | 4.9.2012 o 11:08 | Karma článku: 8,33 | Prečítané:  1503x

Rada na vyhodnotenie hlasitosti využila vlastnú metodiku. „Za referenčný rozsah bolo vybrané vysielanie približne päť minút pred reklamou, vysielanie reklamy a vysielanie približne päť minút po reklame," píše sa v článku Televízie sa s Radou hádajú, čo je už príliš hlasná reklama. Vždy ma prekvapujú riešenia, ktoré sa snažia o to, aby aj krava zostala celá aj vlk sa nažral. Nedá sa to jednoduchšie? Dá!

Navrhujem jednoduchú úpravu zákona, kde by sa zadefinovalo:

MAXIMÁLNA hlasitosť (najhlasnejšia časť reklamy) vloženej reklamy do programu musí byť nižšia o 5 dB ako priemer hlasitostí posledných 15 sekúnd pred vložením reklamy.

Alebo

MAXIMÁLNA hlasitosť (najhlasnejšia časť reklamy) vloženej reklamy do programu musí byť nižšia o 5 % ako priemer hlasitostí posledných 15 sekúnd pred vložením reklamy. (tolerancia plus/mínus 1%).

Aj vlk sa nažerie (reklama bude).
Aj ovca zostane celá (divák si podrieme).

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Slovák pomáha pri Mosule: Tu sa bojuje proti najväčšiemu zlu

Neumytý, neoholený, hladný. Po troch dňoch na fronte chce OLIVER VALENTOVIČ len teplú sprchu, pivo a pizzu. Pomáha pri irackom Mosule.

KOMENTÁRE

Koaličný Kotleba? Smer sa už vôbec nehanbí

Snaha kontrolovať moc je natoľko prioritná, že všetko ostatné ide bokom.


Už ste čítali?