reklama

OMV, kam kráčaš?

Roky som bol chodiacou reklamou na čerpačky OMV. Behám po Slovensku a využíval som skoro výhradne iba ich služby a odporúčal som ich každému. Prečo minulý čas?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Lebo ma opäť sklamali. Prečo opäť sa dá nájsť v mojom staršom článku OMV versus SLOVNAFT. 31.12.2007.

V nedávnej minulosti som mal znova okružnú cestu za zákazníkmi na trase Bratislava, Banská Bystrica, Prešov, Trebišov a späť. Ako vždy som plánoval využívať služby OMV, pretože som bol zvyknutý na ich určitý štandard, ktorý síce nedosahuje kvalitu zahraničia, ale bol vysoko nad štandardom ostatných značiek na našom trhu. Bol!

Moja predstava štandardných služieb v značkovej predajni je odvodená od slova "štandard".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ViVa káva chutí na všetkých pobočkách rovnako.
ViVa bageta chutí na všetkých pobočkách rovnako.
OMV WC na všetkých pobočkách splňa kritéria dané firmou.

Bohužiaľ ViVa espresso z Banskej Bystrice na cestu bol iba odvar.
Bohužiaľ ViVa bageta z Ružomberka zabalená vo fólii nemala nič spoločné s chrumkavou ViVa bagetou, akú poznám.
Absencia ViVa bagety v Prešove je asi najmenšie zlo, lebo ak niečo nie je, nemôže to aspoň poškodiť zdravie.
WC nebudem hodnotiť, pretože sa to blíži k ... horšiemu.

Aby som aj niečo pochválil, tak to zakončím spokojnosťou s tankovaním aj s ViVa kávou a celkovým správaním sa obsluhy na jednej OMV na mojej ceste. 
Zhodou okolností to je práve benzínka OMV pri Seredi, ktorú som kritizoval v článku, ktorého link je vyššie. Z toho je zrejmé, že služby sa môžu zlepšovať a aj sa zlepšujú ak je dobré vedenie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS: Návrh pre OMV. Starých regionálnych riaditeľov na minimálne mesiac poprehadzovať medzi regiónmi. Z východného Slovenska na západné a podobne, aby jední videli, ako sa to má robiť a druhí videli, že nie je všetko zlato, čo sa bliští.

Autor pracuje aj ako mystery shopper.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu