Lebo ma opäť sklamali. Prečo opäť sa dá nájsť v mojom staršom článku OMV versus SLOVNAFT. 31.12.2007.
V nedávnej minulosti som mal znova okružnú cestu za zákazníkmi na trase Bratislava, Banská Bystrica, Prešov, Trebišov a späť. Ako vždy som plánoval využívať služby OMV, pretože som bol zvyknutý na ich určitý štandard, ktorý síce nedosahuje kvalitu zahraničia, ale bol vysoko nad štandardom ostatných značiek na našom trhu. Bol!
Moja predstava štandardných služieb v značkovej predajni je odvodená od slova "štandard".
ViVa káva chutí na všetkých pobočkách rovnako.
ViVa bageta chutí na všetkých pobočkách rovnako.
OMV WC na všetkých pobočkách splňa kritéria dané firmou.
Bohužiaľ ViVa espresso z Banskej Bystrice na cestu bol iba odvar.
Bohužiaľ ViVa bageta z Ružomberka zabalená vo fólii nemala nič spoločné s chrumkavou ViVa bagetou, akú poznám.
Absencia ViVa bagety v Prešove je asi najmenšie zlo, lebo ak niečo nie je, nemôže to aspoň poškodiť zdravie.
WC nebudem hodnotiť, pretože sa to blíži k ... horšiemu.
Aby som aj niečo pochválil, tak to zakončím spokojnosťou s tankovaním aj s ViVa kávou a celkovým správaním sa obsluhy na jednej OMV na mojej ceste.
Zhodou okolností to je práve benzínka OMV pri Seredi, ktorú som kritizoval v článku, ktorého link je vyššie. Z toho je zrejmé, že služby sa môžu zlepšovať a aj sa zlepšujú ak je dobré vedenie.
PS: Návrh pre OMV. Starých regionálnych riaditeľov na minimálne mesiac poprehadzovať medzi regiónmi. Z východného Slovenska na západné a podobne, aby jední videli, ako sa to má robiť a druhí videli, že nie je všetko zlato, čo sa bliští.
Autor pracuje aj ako mystery shopper.