reklama

Milionár Čentéš. Krásna budúcnosť

Nič krajšieho vravím Vám, na tom Slovensku nepoznám... Pamätáte si ako to fungovalo za komunistu? Ak sa Vás potrebovali zbaviť, tak Vás vykopli vyššie. Dnes to je stále podobné!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Aby to nevyzeralo blbo, hneď píšem, že moje presvedčenie je momentálne v prospech pána Čentéša.

Určitá skupina ľudí si chcela zabezpečiť neobmedzený príjem v zdravotníckom biznise, tak zakázala zisk zdravotných poisťovní. Zatiaľ to vyzerá, že na tom zarobili (síce s odstupom, ale zato bez roboty) poisťovne a právnici, ktorých objednával štát (Arbitráž môže ovplyvniť spory aj na našich súdoch).

Záver? Biznis si robia štátom poverení jednotlivci a skupiny a škody zaplatí občan. Áno, aj Ty a Tvoje deti!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kauza generálny prokurátor (Čentéš) je z podobného súdka (nie sdkau ;-)).
Čentéš nezapadal do rámca poslušných prokurátorov, tak ho nevymenujeme, ale dáme mu šancu odmeny. (Ústava je pre Gašparoviča zdrap papiera, čo preukázal už v čase Gaulídera.)

Takže Čentéš nebude Generálnym prokurátorom, ale za niekoľko rokov vysúdi od štátu niekoľko miliónov EUR ako plat GP.

Záver? Biznis si robia štátom poverení jednotlivci a skupiny a škody zaplatí občan. Áno, aj Ty a Tvoje deti!

Poučenie pre voliča.

Všetci, čo dostávate od štátu podporu, prípadne robíte za minimálny plat a ako doma medzi svojimi hovoríte, že zarábate hovno (200 až 400 €), tak si pred ďalšími voľbami pamätajte, že z tohto svojho hovna platíte aj tieto škody.
Máte na to?
Tak potom neplačte!

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu