reklama

Kotleba v každom z nás

Skončila sa jedna etapa. Alebo začala jedna etapa? Víťazstvo Mariána Kotlebu v župných voľbách je na jednej strane začiatkom a na strane druhej koncom. Niečo som si dnes prečítal o výsledkoch a som smutný, pretože sme už zabudli na „slušné“ správanie. Zabúdame na slušnosť, tolerantnosť a podobné „nezmysly“, ktoré nás tu roky držali v mantineloch slušnosti. Voľby sa skončili a patrí sa v slušnej spoločnosti POGRATULOVAŤ víťazom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

A gratulácia by mala prísť v prvom rade od porazených. Prvý gratulant by mal byť práve porazený. Bohužiaľ nejako som nezaregistroval, že by porazení úprimne pogratulovali svojim sokom v súboji, ale čítame od nich vyjadrenia, ktoré sú hodné dvanásťročného decka, keď dostane po zadku od mamky.
Víťaz je víťaz, pokiaľ vyhral podľa predom určených pravidiel a víťazovi patrí sláva v danom okamihu. Nechápem, čo máte proti Kotlebovi, ktorý dokázal vyhrať v presne daných pravidlách, ktoré napísali hlavne porazení a ich poskokovia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Marián Kotleba vyhral, lebo mal tému, mal jasne určenú cieľovku a priatelia, dokázal túto cieľovku dostať do volebných miestností. A za strašne malé prostriedky. Našiel cieľovku, na ktorú sa „zvyšok sveta" (toto si myslia tí moji, ale aj smeráci) vykašlal. Tak sa nečudujme, lebo povedzme si pravdu do očí, "malý Kotleba" je v každom z nás.

Aj ja, aj vy, máme občas chuť niekoho poriadne nakopať do gúľ, akurát Kotleba má gule aj nakopať, reálne nakopať. A svojim víťazstvom nakopal pravicu aj ľavicu. Nechápem, prečo sa všetci čudujú? Nie je pravda, že každý z nás mal chuť nakopať tých druhých a niektorí aj tých svojich? A Kotleba to urobil jedným vrzom. Za nás, alebo aj za nás.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo je ešte zaujímavé? Kotleba v prvom kole mal 26251 hlasov a v druhom kole 71397, čo znamená, že za dva týždne dokázal pritiahnuť 45146 ľudí s "malým kotlebom" v duši. Ak si niekto myslí, že Kotleba je problém BB, tak nech si predstaví, že v každom kraji je možno také isté percento „nespokojných malých kotlebovcov" s "nahlodanou dušou"... A to je v hrubom prepočte 71000 hlasov krát 8 krajov, cez pol miliona voličov do NRSR. Plus mínus 20% z tých čo boli voliť v posledných voľbách.

Ešte raz. Začala sa, alebo skončila jedna etapa?

PS: Dnešné voľby ukázali, že zase (ako už po x-tý krát) prehral občan. Jasný odkaz pre SMER, SDKÚ-DS, KDH, MOST-Híd, SaS, OĽaNO. Nemôžete očakávať, že „okakaný" volič to bude znášať donekonečna. Okakaný volič od Kotlebu očakáva, že niekoho nakope do gúľ.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu