reklama

Čo nám všetkým odkázal Procházka medzi riadkami

Tí, čo ste v prvom kole volili srdcom Procházku, prosím Vás pre budúcnosť, prečítajte si od predu, od zadu, od stredu Procházkové vyjadrenie v prítomnosti pána Kisku. Procházka sa znova a opakovane ukázal ako politik, ktorý dokáže politicko-pragmaticky jednať aj tam, kde pragmatizmus nemá miesto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (92)

Pán Procházka, som rád, že ste sa prejavili už dnes, nie ako prezident.

Vyjadrenie pána Procházku:

Citujem článok SME:

Procházka však v utorok jednoznačne nepovedal, koho svojim voličom odporúča.
"Voči občanom mám dosť rešpektu, aby som im dával odporúčania, koho majú voliť," vyhlásil Procházka s tým, že novým prezidentom by sa mal stať človek, ktorý bude schopný a ochotný "zastrešiť niektoré procesy".
"Podľa môjho názoru nie je jedno, kto bude novým prezidentom republiky a nie je jedno, koľko ľudí si ho vyberie," upozornil Procházka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Ak chcete prezidenta, ktorý vám bude zaviazaný niečo reálne urobiť, vyberte si ho sami," dodal. (Teraz Vás mám v paži, doplnené autorom)

Ako si môžeme prečítať toto vyjadrenie?

1. Voľte mňa, som pre vás ten najlepší kandidát a budem Vám VŽDY slúžiť! (platilo pred prvým kolom).

2. Voľte si koho chcete. Keď ste nezvolili mňa, ktorý Vám VŽDY chcel pomáhať, tak si teraz zvoľte koho chcete, prečo by som Vám ja (najlepší kandidát) mal radiť, čo je pre Vás lepšie. (platí pred druhým kolom).

A v čom je ten v úvode spomenutý politický pragmatizmus?

Ak si zvolíte Fica, tak za 5 rokov pochopíte, že JA som pre Vás ten najlepší. 
Ak si zvolíte Kisku, nebudem to mať tak ľahké.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pán Procházka, tu pragmatizmus miesto nemal.

Som rád, že už v marci 2013 som pochopil, že Kiska je víťaz.

Navštívte aj ODPORÚČAME.EÚ

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu