reklama

Kam smeruje slovensko s vládou SMER-u

Regionálna predvolebná kampaň je prekrytá „odvolávaním“ premiéra Fica a následne predsedu NR SR pána Pašku. Či už je v tom úmysel, alebo nie, vyvstáva niekoľko otázok. Hlavná otázka je, ako ďalej Slovensko?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Kto iba trocha sleduje „prácu“ najmocnejšej strany na Slovensku SMER-u (Asociálna demokracia), musí tušiť, ak nie vedieť, že je s nami zle. 

Najviac by to mali tušiť dôchodcovia, ktorým jednou rukou „veľkodušne“ dávajú vianočné dôchodky, ale druhou rukou im berú 7x toľko!

Najviac by to mali tušiť tí, čo žijú na hranici chudoby, alebo jemne nad touto hranicou. Ak to tu krachne, tak najviac to pocítia oni, podľa českého: „Tlustí budou hubení, ale hubení budou studení“!

Prečo to píšem teraz? Lebo Vrana k vrane sadá a blížia sa voľby starostov.Preto by bolo potrebné už v tomto „volebnom boji“ uštedriť SMER-u jednu malú porážku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo je k tomu potrebné?

Obrázok blogu

Ísť voliť. Zabudnúť na to, že nemáme koho voliť a preto nepôjdeme voliť. Dnes JE koho voliť!

PS: Som smutný z ľudí, ktorí si hovoria, že sú múdri a inteligentní, ale nemajú koho voliť, tak voliť nepôjdu. A potom sa čudujú, že „sme znova prehrali“. 

Podnikatelia, živnostníci, zamestnanci, nezamestnaní, študenti, prekonajte svoju lenivosť a choďte voliť. Vyberte si kohokoľvek z množiny mimo SMER-u, lebo Vrana k vrane sadá a niekde začať treba.

Ako ďalej? Najlepšie bez SMER-u!

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu