reklama

Ficova kvázi demisia je bohapustá vyhrážka

Fico zase nadhodil tému pre média. Demisia, kašlem na vás, už ma to nebaví, mám toho dosť. Fico sa tvári urazene, ale tento odkaz nie je určený nám voličom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Fico už aj na svojom FB profile napísal:

Obrázok blogu

Tieto slová nie sú určené voličovi a dokonca ani opozičným stranám.

Sú určené výhradne poslancom a členom SMER-SD. Všetci členovia vedia, že bez Fica nebude ani SMER, ale momentálne sa mu vymkli z pod kontroly. A týmto vyjadrením potrebuje "umravniť" členov v zmysle "Kradnite menej, lebo (bezo mňa) nebudete kradnúť vôbec".

PS: Má Fico oči? 

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu