reklama

Neoprávnený strach z utečencov, alebo čoho by sme sa mali báť viac

V dnešnej dobe prebieha migračná vlna, ktorá sa v konečnom dôsledku týka aj nás. Prebiehajú diskusie, ktoré veľakrát prezentujú strach z niekoľkých stovák úplne chudobných ľudí, ktorí potrebujú našu pomoc. Báť by sme sa mali iných

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)

Pamätáte si ten vtip o Číňanoch, ktorí nás utĺču čapicami, keď sa cez republiku preženú v roj(ľ)niciach?

Nie nemám strach z Číňanov, ani z utečencov z Afriky, ani z Maďarov. Mám strach z našej nevšímavosti a hlavne ľahostajnosti k druhým ľuďom, ktorí potrebujú pomoc.

Prečo tieto slová? Lebo média "pútavo" predávajú migračnú vlnu a pritom v tichosti sa na Slovensku objavujú billboardy v Čínskom (asi) jazyku.

Cudzojazyčný billboard na Slovensku
Cudzojazyčný billboard na Slovensku 


Ak je to Čínština, tak toho by sme sa mohli trocha báť. Je ich tu podstatne viac ako 1000 a na rozdiel od utečencov majú prachy, Veľa prachov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A dovolia si postaviť billboard, ktorému Slovák na Slovensku nerozumie!

Nachádza sa medzi Sencom a Pezinkom pred (staro/novo) stavaným nákupným centrom.

Cudzojazyčný billboard na Slovensku
Cudzojazyčný billboard na Slovensku 

Čo je pre nás nebezpečnejšie?

Tisícka chudobných migrantov, alebo tisícka bohatých Číňanov s desiatkami tisícov ďalších chudobnejších Číňanov za chrbtom.

Ospravedlňte kvalitu výrezu fotografie.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu