reklama

Nespokojnosť so štátom, Kotleba a pochod proti kvótam. Čo majú spoločné?

Alebo, ako sa z občana humanistu, altruistu, a iného pozitívneho „istu“  stáva nácek. Problém nie sú imigranti, náckovia, „kotlebovia“, ale primárne štát a jeho správanie sa k občanom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Jediným a hlavným problémom Slovenska je nevymožiteľnosť práva a z nej plynúca agresia. Áno, píšem agresia, lebo som (dnes už definitívne) presvedčený, že iba agresívne konania a konanie na vlastnú päsť v tejto našej smiešnej demokracii platí.

Nemôžete sa spoľahnúť na prokuratúru, políciu, súdy, nemôžete sa spoľahnúť na nikoho.

Predátori

Dnes sa už (bohužiaľ) nečudujem Harmanovi, nečudujem sa mestskému policajtovi z Hurbanova, nečudujem sa, že hrubokrkí vymáhači majú prácu.

Vraciame sa k prírode. Keď najsilnejší predátor má pravdu! Zožerie a zomelie každého, kto mu príde do cesty.

Bohužiaľ dnes si predátora dokážete kúpiť, keď máte peniaze.


Stretol som sa s políciou a súdmi viackrát. Súdil som sa o deti (2000 – 2005) s troma právoplatnými rozsudkami v môj prospech a bohužiaľ deti nemám. Ak píšem, nemám, tak verte, že nemám!
Súd ani polícia mi nedokázali pomôcť. (Viac tu)

Súdil som sa zo zamestnávateľom, ale odvolací súd aj napriek mojej výhrade, že nesúhlasím s neverejným konaním zrealizoval neverejné konanie a „právoplatne“ uznal doklad, ktorého originál ani sudkyňa OS nevidela a kópia má na prvej strane dokumentu tzv. pätkové písmo a na druhej strane bezpätkové!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odrbal ma spoločník vo firme a policajt tam nevidí úmysel!
Tri mesiace spoločník prevádzal peniaze, cez účty, o ktorých som ja ako druhý konateľ a 50 %-ný majiteľ nevedel (smiešných 55 000,--€ prebehlo dvoma účtami za tri mesiace), z pokladne si zobral 21000,-- € v hotovosti. V spoločnosti 50/50. (Viac tu
Zbavil sa konateľstva, ale nie podielov vo firme a mne ako konateľovi nechal dve firmy s nezaplatenými daňami (Odklad do 31.6.2015). Dozorujúci prokurátor je načo?

Informoval som generálnu prokuratúru, aby to nedávali riešiť polícii v sídle firmy, a kto myslíte, že to riešil? Policajt, ktorému spoločník (pravdepodobne) spravuje počítače!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ľudia, súhlasím s každým, kto pôjde na námestie aj s úmyslom skúsiť zmeniť tento sku*... štát . Možno k nemu teraz aj navádzam (z textu sa to tak môže javiť), ale určite od dnes budem každého, kto sa na námestie dostaví chváliť. Nebudem sa pozerať na jeho úmysly, nebudem sa pozerať na prostriedky, budem iba tíško veriť, že sa tu niečo pohne.

Budem čítať Rada Bránika, pozerať Michala Havrana, čítať Mariana Leška, ale podporím akýkoľvek protest proti nevymožiteľnosti práva na Slovensku.

A ak ma Kotleba pozve na tribúnu, tak pôjdem, nech si kričí ktokoľvek, čokoľvek! Majte ma za nácka. Nie som nácek, ale som zúfalý bývalý pozitívny "ista".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Doplnené 21:59
Podpor na vybrali.sme

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu