reklama

Záhada dopravnej značky pre chodcov

Ak sa vám zdá, že je tento názov článku chaotický, tak máte pravdu. Keďže chcem túto záhadu vyriešiť, prikladám pár fotiek a prosím o vaše komentáre (pobavte sa aj vy).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Miesto: Pezinok, cesta na Šenkvice

Vedľa cesty sa nachádza takéto "čudo" (fotky nižšie). Prosím, v diskusii môžete vyjadriť svoj názor, prípadne "dať" niečo na pobavenie ostatných.

Viem, že to nič nerieši, ale aj pobaviť sa potrebujeme :-)))

Pohľad č.1

Obrázok blogu


 

Pohľad č.2
 

Obrázok blogu

Pohľad č.3

Obrázok blogu

Ako sa podľa zákona volá táto značka??? (Dajte svoj návrh)

Obrázok blogu

Peknú nedeľu prajem každému

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu