Slovenský paradox na n-tú

Autor: Slavomír Repka | 29.1.2016 o 13:03 | (upravené 31.1.2016 o 18:37) Karma článku: 15,83 | Prečítané:  9059x

Prečo vlastne rozumný človek, alebo rozumná vláda zavádza(jú) automatické riešenie akéhokoľvek problému? Mám predstavu, že kvôli ušetreniu prostriedkov. Pozrime sa, ako to funguje u nás.

Ak máme problém a nájdeme riešenie, ako ho vyriešiť efektívne, prečo ho potom skazíme bočným, nekalým úmyslom?

Slovensko zavádza "statické radary", o ktorých si myslím svoje, ale z princípu je to jedno z lepších riešení. Je to dobré riešenie, pokiaľ by sme ho postavili do roviny "výchovy" vodičov a zlepšovania bezpečnosti na cestách.

Problém č.1.

Ak ho prioritne postavíme do roviny "biznisu", ako čo najjednoduchšie vybrať čo najviac peňazí za pokuty, tak je to už riešenie pre riešenie.

Moja predstava je, že ak spustíme automatické meranie rýchlosti a zjednodušíme administratívu, tak jedným z viacerých výsledkov by malo byť, viac voľných policajtov (policajtohodín), lebo sme im odbúrali veľkú časť ich práce.

Tu vzniká problém č.2

Potom nerozumiem, prečo ideme prijímať tisícky nových policajtov, keď týmto riešením ušetríme hromadu "policajtohodín" práce. Prečo týchto policajtov "nerekvalifikujeme" na "novovzniknutú a potrebnú" prácu, ale budeme prijímať nových?

A problém č. 3 v prípade stacionárnych radarov vysvetlím na základe princípu, ako vysvetľuje pán premiér svoje "splnené" sľuby. To znamená veľmi zjednodušene, aby bolo vidieť "veľké" čísla. (Zdroj)

Celý systém stacionárnych radarov má stať 140.000.000,--€ bez DPH

Prepočítané na SDK : 4.217.640.000,-- (štyri miliardy dvestosedemnásť miliónov šesťstoštyridsať tisíc Starých Dobrých Korún)

Predpokladaný počet "statických zariadení": 1340 miest.

140.000.000 : (deleno) 1340 = (sa rovná približne) 104.477,--€ na jedno stanovisko!

Takže súdruhovia, za krajšie zajtrajšky, práci česť!

Existuje vôbec na Slovensku niekto, kto verí, že náš štát nemá prostriedky na lepšie zdravotníctvo, školstvo, vedu a výskum, ....

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Štátne IC vlaky začali opäť jazdiť. V čom sú iné?

Štátna Železničná spoločnosť Slovensko sľubuje, že jej najrýchlejšie vlaky z Bratislavy do Košíc za štyri hodiny a 42 minút.

KOMENTÁRE

Smer je v jednoSmerke. Ako Mečiarov valec či kôl v plote

Fico sa k realite postavil chrbtom. Zahral sa na kôl v plote.

SVET

Útok pri istanbulskom štadióne neprežilo 38 ľudí

K útoku sa nikto neprihlásil, stopy majú ukazovať na Kurdskú robotnícku stranu.


Už ste čítali?