reklama

Slovenský paradox na n-tú

Prečo vlastne rozumný človek, alebo rozumná vláda zavádza(jú) automatické riešenie akéhokoľvek problému? Mám predstavu, že kvôli ušetreniu prostriedkov. Pozrime sa, ako to funguje u nás.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Ak máme problém a nájdeme riešenie, ako ho vyriešiť efektívne, prečo ho potom skazíme bočným, nekalým úmyslom?

Slovensko zavádza "statické radary", o ktorých si myslím svoje, ale z princípu je to jedno z lepších riešení. Je to dobré riešenie, pokiaľ by sme ho postavili do roviny "výchovy" vodičov a zlepšovania bezpečnosti na cestách.

Problém č.1.

Ak ho prioritne postavíme do roviny "biznisu", ako čo najjednoduchšie vybrať čo najviac peňazí za pokuty, tak je to už riešenie pre riešenie.

Moja predstava je, že ak spustíme automatické meranie rýchlosti a zjednodušíme administratívu, tak jedným z viacerých výsledkov by malo byť, viac voľných policajtov (policajtohodín), lebo sme im odbúrali veľkú časť ich práce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tu vzniká problém č.2

Potom nerozumiem, prečo ideme prijímať tisícky nových policajtov, keď týmto riešením ušetríme hromadu "policajtohodín" práce. Prečo týchto policajtov "nerekvalifikujeme" na "novovzniknutú a potrebnú" prácu, ale budeme prijímať nových?

A problém č. 3 v prípade stacionárnych radarov vysvetlím na základe princípu, ako vysvetľuje pán premiér svoje "splnené" sľuby. To znamená veľmi zjednodušene, aby bolo vidieť "veľké" čísla. (Zdroj)

Celý systém stacionárnych radarov má stať 140.000.000,--€ bez DPH

Prepočítané na SDK : 4.217.640.000,-- (štyri miliardy dvestosedemnásť miliónov šesťstoštyridsať tisíc Starých Dobrých Korún)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Predpokladaný počet "statických zariadení": 1340 miest.

140.000.000 : (deleno) 1340 = (sa rovná približne) 104.477,--€ na jedno stanovisko!

Takže súdruhovia, za krajšie zajtrajšky, práci česť!

Existuje vôbec na Slovensku niekto, kto verí, že náš štát nemá prostriedky na lepšie zdravotníctvo, školstvo, vedu a výskum, ....

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu