reklama

Úprimné slová voliča SMER-u

Niekedy je zaujímavé ísť na pivo s kamarátom. Ešte zaujímavejšie je pozvanie na pivo od kamaráta, s ktorým ste sa pred časom trocha rozišli kvôli Ficovi. To sa mi stalo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Kto sem tam čítal tu na blogu sme moje články, tak vie, že som bol vždy ostrý voči Ficovi (TU pozri hlavne staršie články), aj keď som ho niekde aj pochválil (TU). Pre moje protificovské postoje som sa hodnotovo v posledných rokoch rozišiel z množstvom „kamarátov“, ale ako býva zvykom, ostali sme v kontakte. Ja si ľudí z mobilu nemažem.
(ospravedlňujem sa za veľa hviezdičiek v texte, ale pre autentickosť sú tam)

Dnes mi zazvonil telefón s číslom, ktoré mi nevolalo určite viac ako 5 rokov, a ani ja som ho nepoužil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ahoj Slavo, ty k* va protificovská, nedáme pivo, pozývam!
Sú v živote ponuky, ktoré sa neodmietajú a preto som ani túto k***vsky dobrú ponuku neodmietol. Pivo mám rád a na staré dobré časy si rád pospomínam, krivdu necítim, odpúšťam, ale hlavne nikoho neodmietam (hlavne, keď ma pozve na pivo :-)).

Dohodli sme čas a miesto a pokračoval som v tom, čo som prerušil.

Skrátim to.

Budem parafrázovať slová kamaráta, voliča SMER-u, ktoré mi okrem iného povedal pri pive.

...Pozeral som dnes tlačovku ohľadom toho pajáca Matoviča. Ten k* t ma má za Matoviča? Za pajáca. ... Matovič previedol veľké milióny z firmy domov, ako „malú domov“ na futbale a firmu previedol na bieleho koňa??? ..... Aj ten posledný k* t vie, že na biele kone sa prevádzajú firmy bez peňazí a s dlhami, .... a ten k* t chce, aby som mu to zožral??? ....
Ten k* t ma presviedča, že sa dá zrušiť kúpnopredajná zmluva zavolaním na daňový úrad a tam nejaká babenka to dopíše do protokolu? ... Ten k* t si iste myslí, že my jeho voliči žerieme seno?
Nežeriem seno, ale on ma dožral! Keď pred voľbami zaj* bal do Kisku, že ako úžerník, som prekusol, že moje decká chodia preplneným vlakom, lebo polka chodí zadarmo, som prežral, veď nech decká pochopia, že nie všetko je med lízať, ale Slavo, dnes ma nažral. On nás má za hovno v tráve, myslí si o nás, že sme k* ti, ktorí nikdy nepredávali firmu, ktorí ..., a dosť bolo. Ten umelec už zabudol, že je právnik? On sa dnes chce dostať na úroveň Ezopa, bájky nám tlačí do kalerábov. ....
 Stačí. A ...hmmm, ako by som, dlhá pauza (dramatická),....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Slavo, prepáč, keď som ti v minulosti nadával do Dzurindových a modrých k* tov, a pod. Ako si to vtedy mohol tušiť? Z čoho si vtedy vychádzal.

...Vieš Slavo, roky som volil a aj moja rodina SMER a nemal som problém komukoľvek to povedať, ale teraz sa hanbím za seba, že som toho k* ta volil. ... ruky a nohy dolámem svojim deťom, ak mi povedia, že ho pôjdu ešte voliť, ruky, nohy dolámem!

Hmmm, dosť bolo kajania, poďme si vychutnať dobré pivko, a mimo rečou, ako sa máš ty, hovor o sebe, ja už som toho dosť z huby naj* bal. ...

A takto precitol volič SMER-u, ináč dobrý človek a odborník vo svojom fachu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na záver som sa opýtal, či môžem z jeho vyjadrenia napísať nejaký článoček, fejetónik, správičku, blogík, .... (mali sme dosť :-) ) a on na to, že áno.

Nech sa zobudia aj ďalší, čo zišli z cesty. Nie je hanba zísť s cesty, hanba je nepriznať si to!
Jooooj, Slavo, k* va, ale sa hanbím. Boli jeho posledné slová ku mne.

PS: Ospravedlňujem sa za expresívne hviezdičkovanie tohto textu, ale kvôli autenticite som to nezjemňoval. (Fikcia, alebo reál? Nechám na čitateľa)

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu