reklama

Fico vs. Matovič, priebežný stav je pre spoločnosť zlý

Migranti, Kostka, Matovič, ... Čo bude ďalšia téma? V čase jedinej silnej témy, ktorou by mali byť voľby a naša budúcnosť, máme tu kauzy, ktoré sú silné, ale iba znechucujú. A toto je záujem, ale koho záujem? Určite nie občanov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Dnes, necelý mesiac pred voľbami, by som očakával diskusie o programoch jednotlivých strán, prípadne dôvodoch, prečo mám, ktorú stranu práve ja voliť. Som "najivka".

Namiesto toho počúvam, kto je "väčší ...", aj keď je to zašifrované do slov ako "podvodník", "klamár".

Ľudia, pamätáte si, keď Globtel prišiel s GSM volaním a mobilmi do vrecka. Vtedy sme tu mali "slovnú" vojnu medzi užívateľmi, ktorí sa chválili, kto z nich MÁ menší. Mobil.

Jednoducho, kto v tej dobe MAL menší (aj mobil) bol frajer :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A dnes je to o tom istom, akurát debata sa vedie o tom, kto JE väčší.

Odpoveď na otázku, KTO je väčší ...., v kontexte dnešnej série tlačoviek a vyhlásení:

Každý, kto prikladá tejto téme väčšiu dôležitosť, ako jej prináleží. Celá táto vojna je iba odpútavacia akcia od volebných otázok.

Keď sa nad "témou" Matovič vs. Fico", alebo naopak zamýšľam trocha viac, tak dochádzam k záveru, že:

Práve dnes je čas, keď voliť musíme ísť. Prečo?

- Premiér "musí robiť prácu" za daňový úrad a políciu. Čo každý uzná, že potom sa nemôže venovať práci pre občana. A voľby toto môžu zmeniť.
- Podnikateľ sa "musí spovedať novinárom", aby sa očistil. Čo znamená, že novinári robia za políciu a vyšetrovateľov, čo síce voľbami nezmeníme, ale novinári možno pochopia.
- Skoro každý nerobí čo má, ale robí si čo chce.
- Zdá sa, že dnešná politika funguje na princípe vydierania. Ak niekto má 6 rokov podklady, ktoré svedčia, alebo naznačujú, že sa stalo niečo trestné a tieto podklady zneužíva až vo volebnom boji, tak to treba zmeniť. A na to sú aj voľby.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak náhodou hovoríte, že nemáte koho voliť, prípadne nie je koho voliť a pohrávate sa s tým, že voliť nepôjdete, tak odporúčam "Hríbovú lampu". Dajte si dvojku vína a pozrite si časť s názvom Ísť, či neísť voliť.

Vrátim sa k názvu. Už ste pochopili, kto je víťaz? Ja neviem. Ale určite viem, kto priebežne prehráva. OBČAN.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu