reklama

Chyba v programe. Voľby 2016

Sobota 5.3.2016 22:00 a niečo a zverejnený exit poll. V tom momente to vyzeralo na chybu v programe. Po pár hodinách sme došli na to, že to nie je chyba v programe, ale správne  výsledky na základe pravdivých vstupných dát.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (47)

Všetci sa tvárime, že nás to prekvapilo a sme z toho vykoľajení. Ale ozaj je to prekvapenie, alebo iba zlé čítanie signálov z posledných rokov?

Kotleba a jeho ĽS NS sa tu nezjavili z čista jasna. Oni sú tu v nejakej forme už dĺhe roky, akurát sme sa tvárili, že tu nie sú. Ak si niektorí z vás spomeniete na články Rada Bránika, tak on ich "predpovedal" (extrémistov v parlamente) s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou už roky.

Dnešná situácia by mala byť podľa vyjadrení politikov patová. Mala byť!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napíšem prečo.

Verejné vyjadrenia (parafrázujem):

Fico: Nechcem riadiť vládu, ktorá by mala viac ako troch členov!
Sulík: Nikdy do vlády so SMER-om!
Bugár: Nemôžeme vládnuť s Matovičom a s SNS!
Procházka: So SMER-om NIE (Síce po korekciách, ale NIE)!

Kollár: Do vlády nepôjdeme, ale podporíme pravicovú vládu!

**
Ak vznikne akákoľvek vláda podľa rozdaných kariet, tak vždy minimálne jeden, alebo dvaja z vyššie menovaných si naserú do huby.

Bugár a Most-híd: Nechcem sa dožiť, aby môj líder, ktorému som dal hlas (Most-Híd, Bugár, Žitňanská, Kresák, Kropitz) práve toto urobil. Potom podľa mňa, nebude iný ako ostatní. Preto píšem najsamprv o sebe a mojej voľbe.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Fico a SMER-SD nemá morálne právo poskladať a riadiť "zlepenec". 4 roky tvrdil, že toto nikdy robiť nebude!
Sulík a SaS: Najväčší "ficobijec" už raz položil vládu, teraz presvedčil svojich voličov, že s Matovičom sú jediní, ktorí natvrdo odmietli vládu so SMER-om a tím sa stali "skokanom" volieb 2016.
Ak dnes povie, že v prospech občanov bude jeho kompromis a ústup z pozícií, aby zložil vládu so SMER-om, tak mu poviem, že kompromis mal urobiť pri konflikte s Radičovou a neboli by sme tu, kde sme.
Ďalší znak, že Sulík na zloženie vlády má zákonné právo, ale politické určite nie, lebo nevie, kedy je správna chvíľa na kompromis, čo je najhlavnejšia prednosť politika.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pre Slovensko dnes existujú rôzne cesty, ale najsprávnejšia je najťažšia a najradikálnejšia.

Predčasné voľby.

A následne veľmi rýchlo pochopiť, čo voliči vo voľbách povedali.

Tak ako doteraz, to už fungovať nemôže. Schránkové firmy musia skončiť kojiť sa na prsiach štátu!
Nákupy pre štát nemôžu stáť 20 miliónov a aj napriek tomu nefungovať!
Je potrebné riešiť prácu v hladových dolinách!
Je potrebné a nutné vrátiť súdnictvu dôveru!

A spájať sa a nie rozdeľovať. www.sau.sk

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu