reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

reklama

postrehy z ciest

Záhada dopravnej značky pre chodcov

Slavomír Repka

Záhada dopravnej značky pre chodcov

Ak sa vám zdá, že je tento názov článku chaotický, tak máte pravdu. Keďže chcem túto záhadu vyriešiť, prikladám pár fotiek a prosím o vaše komentáre (pobavte sa aj vy).

  • 6. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 095x
  • 5
Neoprávnený strach z utečencov, alebo čoho by sme sa mali báť viac

Slavomír Repka

Neoprávnený strach z utečencov, alebo čoho by sme sa mali báť viac

V dnešnej dobe prebieha migračná vlna, ktorá sa v konečnom dôsledku týka aj nás. Prebiehajú diskusie, ktoré veľakrát prezentujú strach z niekoľkých stovák úplne chudobných ľudí, ktorí potrebujú našu pomoc. Báť by sme sa mali iných

  • 15. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 430x
  • 45
Keď sa rozum zastaví

Slavomír Repka

Keď sa rozum zastaví

Som človek veselý, ktorý nemá problém ani so srandou zo svojej osoby. Ale nalejme si čistého vína, najradšej sa bavím na druhom. Dnes som sa zabavil, až mi rozum zastal. Nebojte sa, nebolo to nič katastrofické. Dokonca to ani nebola veľká zmena.

  • 2. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 342x
  • 10
Mobil, automobil, elektromobil, mobilita

Slavomír Repka

Mobil, automobil, elektromobil, mobilita

Čo majú tieto slová spoločné vo význame? Umožňujú nám jednoduchší život, ale zároveň aj rýchlejší život. Každá nová vec nám niečo dá a niečo zároveň zoberie. Je to nejaká "Satinského" rovnováha v prírode.

  • 31. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 138x
  • 4
Kde všade sa dá zastaviť autom

Slavomír Repka

Kde všade sa dá zastaviť autom

Ja osobne sa snažím parkovať všade tak, aby som bol najbližšie k miestu určenia. Hľadám miesto na zastavenie skoro vždy na doraz a skoro vždy sa mi to aj podarí. Ale aj pri svojej lenivosti si nedovolím toto.

  • 7. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 525x
  • 0
reklama
Ako naučiť vodičov jazdiť po diaľnici v pravom pruhu.

Slavomír Repka

Ako naučiť vodičov jazdiť po diaľnici v pravom pruhu.

Trocha som sa znova premával s kamerou po cestách a našiel som jeden z neduhov našich vodičov, ktorý si podľa mňa zaslúži pozornosť diaľničnej polície.

  • 30. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 318x
  • 47
Poslednýkrát som také niečo videl v Užhorode v 1988 roku

Slavomír Repka

Poslednýkrát som také niečo videl v Užhorode v 1988 roku

O kultúre cestovania v MHD v Bratislave sa toho už popísalo mnoho. Niečo oprávnene, niečo neoprávnene a niečo aj z momentálneho popudu. Aj tento článok vznikol z posledne menovaného dôvodu.

  • 24. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 996x
  • 23
Pohľad fotoaparátom na jazero

Slavomír Repka

Pohľad fotoaparátom na jazero

Počas školenia v českých Opatoviciach nad Labem sa človek potrebuje trocha uvoľniť. Prechádzka okolo štrkoviska ponúka aj tieto pohľady.

  • 16. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 266x
  • 2
Informácie o policajných kontrolách a 110 km/hod na D1

Slavomír Repka

Informácie o policajných kontrolách a 110 km/hod na D1

Tieto dve rozhodnutia podľa vyjadrenia kompetentných sledujú zvýšenie bezpečnosti na cestách. Pohľady môžu byť rôzne a jeden (svoj) vám chcem predstaviť.

  • 29. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 884x
  • 24
Aby bolo jasno

Slavomír Repka

Aby bolo jasno

Počas mojej rýchlej cesty na Slovensko ma v Nitre na benzínke postretla humanitná akcia Aby bolo jasno, Konto bariéry pomáha deťom....

  • 16. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 004x
  • 1
reklama
Caorle - fotky

Slavomír Repka

Caorle - fotky

Mesto Caorle sa nachádza v Benátskom zálive asi 50 km od Benátok. Zaujímavé mestečko s rybárskou tradíciou a malebnými zákutiami, založené pred 2000 rokmi starými Rimanmi. Urobil som pár fotiek a chcem sa s vami podeliť o moje pohľady.

  • 10. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 453x
  • 8
Dopravný rébus, alebo šlendrianstvo

Slavomír Repka

Dopravný rébus, alebo šlendrianstvo

Na cestách aj necestách slovenských sa občas stretávame s dopravným značením, ktoré nám pomáha v orientácii a niekedy až k dezorientácii.Jedno takéto "vysoko profesionálne" "súznačie" som našiel v Kežmarku.

  • 3. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 486x
  • 8
Porušil som predpis, dostal som pokutu

Slavomír Repka

Porušil som predpis, dostal som pokutu

Chybujeme. Všetci. Možno väčšina. Ja som pochybil a dostal som pokutu. Ale nie o tom som chcel.Snažím sa jazdiť podľa predpisov, ale dnes sa mi to nepodarilo. Porušil som predpis a ako na potvoru pod bdelým okom policajnej hliadky (išli za mnou). Dobehli ma a odstavili. A tu začína rozprávka.Absolútne profesionálne jednanie policajta. Nepozeral sa na mňa ako na trestanca, ale ako na vodiča, ktorý pochybil. Vysvetlil, čo som porušil (bol som si toho vedomý) určil pokutu, povedal možnosti. Keďže som danú sumu nemal pri sebe, predostrel mi spôsob riešenia a prelustroval ma v databáze. Vypísal záznam o priestupku, vypísal šek, vypísal doklad o zadržaní vodičáku. Poučil ma o dobe, do kedy musím zaplatiť poukážku, určil som si DI, kde mi majú poslať vodičský preukaz a kde si ho so zaplateným šekom vyzdvihnem.Trvalo to trocha dlhšie (vypísať tieto papiere aj šek), ale počas celej doby sa policajti správali nanajvýš profesionálne a slušne.Vyznieva to blbo, chváliť policajtov za to, že ma pokutovali, ale každému čo mu patrí. Záver: Profesionáli policajti existujú. Stretol som ich 11.2.2010 okolo 18:20 na Karadžičovej v Ba.

  • 11. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 045x
  • 90
Perličky z ciest. Keď dvaja robia to isté ...

Slavomír Repka

Perličky z ciest. Keď dvaja robia to isté ...

Znova som natočil niekoľko záberov z ciest, ktoré by som Vám chcel ukázať. Zaujímavé je predposledné video, kde dvaja robia to isté, v tej istej dobe a pritom to nie je vôbec rovnaké. Ale o tom až v diskusii.

  • 1. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 044x
  • 3
Hrubý výraz v nadpise. Chvalabohu nie

Slavomír Repka

Hrubý výraz v nadpise. Chvalabohu nie

Píšem chvalabohu nie, lebo ak by to tak nebolo, tak tento článok by mal strašne hrubý nadpis.

  • 31. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 340x
  • 7
reklama
Perličky z ciest. Pretekár-profesionál

Slavomír Repka

Perličky z ciest. Pretekár-profesionál

A je tu ďalšie zo série videí natáčaných na slovenských cestách. Dnes Vám ukážem spojenie pretekára s ignorantom dopravných predpisov.

  • 12. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 432x
  • 6
Perličky z ciest. Samovrah-štatistik

Slavomír Repka

Perličky z ciest. Samovrah-štatistik

Dnes tri ukážky správania sa vodičov na našich cestách. Pomaličky, ale isto sa znova vraciam na tento blog so svojimi postrehmi z ciest.

  • 5. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 427x
  • 11
Dopravný rébus.

Slavomír Repka

Dopravný rébus.

Našiel som jedno dopravné značenie, ktorá sa mi nezdá úplne "kóšer". Podľa mňa sa tam bije niekoľko pravidiel, ale ... Zaujíma ma Váš názor. Miesto: Dialnica okolo Liptovskej Mary, priestor pri čerpacích staniciach, ktoré sú oproti sebe.

  • 1. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 857x
  • 38
Stretol som rodáka. Vďaka Tóno

Slavomír Repka

Stretol som rodáka. Vďaka Tóno

Dnes na ceste za prácou som na ceste stretol rodáka. A nie hocijakého, ale rovno Tóna Michalíka, bezdomovca, bývalého alkoholika, dnes aktívneho chodca, "šíriča" dobrých myšlienok a ...

  • 1. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 208x
  • 0
"Ako si žijú a ako parkujú invalidi"...

Slavomír Repka

"Ako si žijú a ako parkujú invalidi"...

Veľa textu k týmto fotkám nie je potreba.

  • 2. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 893x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu