reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

reklama

pohľady

Laci Strike v kostole

Slavomír Repka

Laci Strike v kostole

alebo uvedenie knihy Jána Sucháňa Slová Paralely Paradoxy do života. Alebo ešte inak, ako sa dá spojiť kostol s moderným umením.

  • 6. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 817x
  • 20
Pohľad na mesiac z balkóna-fotky

Slavomír Repka

Pohľad na mesiac z balkóna-fotky

Keď chodíte fajčiť na balkón a pri dverách máte uložený foťák, tak sa občas niečo podarí. Problém je, ak je vonku zima, potom sú aj fotky adekvátne vášmu kmitočtu. A tu ma pekne triaslo.

  • 26. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 092x
  • 14
Je pitná voda ozaj pitná?

Slavomír Repka

Je pitná voda ozaj pitná?

Riadením osudu som sa dostal k porovnávaniu pitnej a filtrovanej vody. Zostal som zhrozený a ešte chvíľu budem. Ak sa chcete zhroziť a máte sklony k sbeatrízneniu tak pokračujte v čítaní tohto článku.

  • 21. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 907x
  • 74
Tour Lednice 2011. Záhrady a parky. Foto

Slavomír Repka

Tour Lednice 2011. Záhrady a parky. Foto

Sobota (podotýkam, že nádherná) 9. júl 2011. Konečne sa nám podarilo ušetriť čas a po asi štyroch rokoch odkladania sme sa tam dostali. Ráno o 9:00, keď otvárajú sme vkráčali do areálu Lednického zámku na prehliadku sklenníka, parku, záhrad a vodného kanála.

  • 12. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 587x
  • 13
Vývoj nezastavíš. Fotovoltaika a jej výhoda

Slavomír Repka

Vývoj nezastavíš. Fotovoltaika a jej výhoda

Všetci, čo sme boli iskričkou, pionierom, trampom, alebo skautom, sme sa učili ako sa dá orientovať v teréne, ak nemáme po ruke buzolu, alebo nesvieti slnko. Do tejto prirodzenej danosti zasiahol už aj vývoj a technológie, ktoré nám tiež môžu pomôcť.

  • 21. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 746x
  • 46
reklama
Bigoš poľný, lopatkou vybavený a vzduchom chladený

Slavomír Repka

Bigoš poľný, lopatkou vybavený a vzduchom chladený

Niekedy takto, alebo podobne označovali ženistu, ktorý bol vždy pripravený svojou skládacou lopatkou pripraviť zákop a zahrabať sa. Toto spojenie ma napadlo, keď som po dvoch týždňoch došiel dočasne na víkend domov a zbadal našu "krásavicu", ktorej fotku máte v perexe.

  • 15. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 039x
  • 27
Pohľady z brehu Dunaja s prekvapením na záver

Slavomír Repka

Pohľady z brehu Dunaja s prekvapením na záver

Využili sme posledné slniečko babieho leta a prešli sme sa kolo Dunaja. Trocha si pokecať, trocha posnívať, trocha pofotiť. Boli sme prekvapení, čo všetko dokáže plávať Dunajom.

  • 1. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 846x
  • 16
Z volebnej miestnosti

Slavomír Repka

Z volebnej miestnosti

Veľa z Vás videlo už video zábery z voľby premiéra a jeho manželky. ponúkam vám k ním aj titulky.

  • 12. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 044x
  • 59
Ako to vyzerá po týchto dažďoch-fotky

Slavomír Repka

Ako to vyzerá po týchto dažďoch-fotky

Trocha som sa bol previesť po poľných cestách a pozeral som ako to vyzerá. Strašné.

  • 18. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 480x
  • 14
Stále mi niekto chýba

Slavomír Repka

Stále mi niekto chýba

Život. Nie je ani ľahký, ani ťažký. Nie je jednotvárny, ale ani neustále sa meniaci. Je taký, aký si zaslúžiš(m). Ozaj? Nemáš(m) veľa, ale poznám ľudí, ktorí majú menej. Mám akurát, ale stále mi niečo chýba, alebo niekto chýba? I miss you. Dalo by sa napísať.

  • 11. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 147x
  • 10
reklama
Veľká noc. Pohľad z balkóna

Slavomír Repka

Veľká noc. Pohľad z balkóna

Dával som si svoju prvú veľkonočnú cigaretku na balkóne a začul som nasledujúcu otázku otca, ktorú smeroval ku svojmu cca 5 ročnému synovi, keď vyšli z vchodu činžiaka.A koľko peniažkov Ti dala krstná? Už iba predpokladám, že po príchode domov si urobia zoznam, kto im koľko dal za polievačku a vyhodnotia poradie...Kam sme to dospeli?

  • 6. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 451x
  • 14
Čo bude robiť Vaše dieťa presne o 4 týždne?

Slavomír Repka

Čo bude robiť Vaše dieťa presne o 4 týždne?

Určite každý rodič by rád vedel, čo bude robiť jeho dieťa v nabližšej budúcnosti. Minimálne o jednom dni vieme dopredu. Ktorý to je? Každý pondelok od 5. apríl 2010 v čase od 7:50 do 8:05.

  • 8. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 816x
  • 31
Znásilnené vlastenecvo

Slavomír Repka

Znásilnené vlastenecvo

To Slovensko naše posiaľ tvrdo spalo, ale blesky hromu vzbudzujú ho k tomu, aby sa prebralo.Rekapitulácia bez komentára :-(

  • 2. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 212x
  • 66
Bol som si zavŕkať a opáčiť

Slavomír Repka

Bol som si zavŕkať a opáčiť

Mal som sen. Sníval som o ňom skoro 3 roky a včera som si ho splnil. Zavŕkal som si a opáčil. Bola to krása a už mám ďalší sen, ktorý nadväzuje na dnešné vŕkanie.

  • 16. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 487x
  • 9
Bolo nás 7, už nás je iba 5. Pokračovanie

Slavomír Repka

Bolo nás 7, už nás je iba 5. Pokračovanie

Vo svojich predchádzajúcich článkoch som Vás informoval o našich malých šteniatkách a dnes je tu posledná, tretia časť.Zároveň je to aj ponuka šteniatok na predaj, pre tých čo mi to avizovali cez krátke správy, ale aj pre ďalších. Takže sa pozrite ako vyzeráme a ako sa nám darí.

  • 30. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 433x
  • 12
reklama
Bolo nás 7, už nás je iba 6

Slavomír Repka

Bolo nás 7, už nás je iba 6

Toto je tretí zo série článkov o našich šteniatkách. Bohužiaľ musím už tu napísať, že príroda je silná a prežijú iba najsilnejší jedinci. Pamätáte si z minulého článku, že som pomáhal prikrmovať najslabšie šteňa. Nepomohlo. Ale poďte sa pozrieť ako sme povyrástli.

  • 13. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 165x
  • 4
Obama a svet. Obama a môj svet

Slavomír Repka

Obama a svet. Obama a môj svet

V poslednej dobe sa veľa popísalo o Obamovi ako sa snaží zlepšiť svet. Jednal s Medvedevom a s hromadou ďalších politikov sveta. Veľa sa písalo aj o jeho reflexe pri zabití muchy v priamom prenose...

  • 12. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 252x
  • 0
Je nás 7 a už nie sme slepé, ale iba krásne. II

Slavomír Repka

Je nás 7 a už nie sme slepé, ale iba krásne. II

Nie je nič krajšie ako malé dieťa, malé mača, malý psík, respektíve akékoľvek mláďa. Sme tu, je nás 7 (statočných) a mamina nás chráni, takže zatiaľ je k nám prístup obmedzený. Týmto som Vás lákal na môj minulý príspevok o našich šteniatkách a dnes tu máme ďalšie fotky, ktoré ..., ale veď posúďte sami.

  • 5. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 902x
  • 10
Je nás 7 a sme ešte slepé, ale krásne

Slavomír Repka

Je nás 7 a sme ešte slepé, ale krásne

Nie je nič krajšie ako malé dieťa, malé mača, malý psík, respektíve akékoľvek mláďa. Sme tu, je nás 7 (statočných) a mamina nás chráni, takže zatiaľ je k nám prístup obmedzený.

  • 21. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 197x
  • 22
Botanická záhrada v Košiciach. Kvety a ich listy

Slavomír Repka

Botanická záhrada v Košiciach. Kvety a ich listy

Dnes Vám tu ukážem pár fotografií kvetov a ich kresieb z Košickej botanickej záhrady, ktoré sú pokračovaním môjho predchádzajúceho článku venovaného motýľom a ďalšieho článku venovanému kvetom.

  • 17. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 551x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu