reklama

OMV versus SLOVNAFT. 31.12.2007

Ako verný zákazník čerpačiek OMV, som sa dnes 31.12.2007 okolo 10:00 hod. po nákupe zastavil na "štandardne dobré presso" na benzínke OMV (R1 pri Seredi). Urobil som chybu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Benzínka ako taká má dobré miesto, štandardne príjemné zariadenie a hlavne útulnú kaviarničku, kde som si chcel v kľude dať kávičku a prečítať moje obľúbené SME :-).

Po príchode som sa pristavil pri barovom pulte a chcel som si od obsluhy objednať kávičku. Keď si ma obsluha aj napriek tomu, že bolo zjavné, že si chcem niečo objednať nevšímala asi tri minúty (podotýkam, že robil), tak som si sadol a očakával, že keď pôjde okolo mňa, tak si budem môcť objednať.
Obsluha (nevýrazný mladík, ktorého zjavne práca netešila) prešiel okolo mňa s objednávkami asi štyrikrát počas 17 (sedemnástich) minút, ale bohužiaľ ma prehliadol.
Po jeho poslednom prechode okolo mňa bez povšimnutia som sa bohužiaľ musel (chcel) rozlúčiť s takouto službou a odchádzal som preč bez kávičky.
Pri odchode som ešte stretol buď majiteľa, alebo prevádzkára a povedal som mu, že odchádzam po tom, ako si ma obsluha nevšímala viac ako 15 minút.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keďže chuť na kávičku bola veľká, tak som sa rozhodol, že otestujem ešte kaviarničku na čerpačke SLOVNAFT na opačnej strane R1 (oproti OMV). Cez odbočku na Šintavu som sa otočil na R1 a zastavil na čerpačke Slovnaft, kde majú tiež kaviarničku a čo sa mňa týka, tak sa tam dá aj fajčiť (čo ako fajčiar oceňujem).
Tiež tam mali ľudí, ale na rozdiel od OMV ma pekne (a musím podotknúť aj príjemne a s úsmevom) privítali. Pri barovom pultíku boli tri ženy, ktoré boli usmiaté, veselé a vôbec som ich svojou požiadavkou nevyrušoval. Predpokladám, že kávičku mi robila prevádzkárka (ak nie, nech sa na mňa nehnevá), ktorá mi ju priniesla k stolíku a ja som si vychutnal svoje obľúbené SME aj s cigaretkou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zápas o zákazníka "OMV versus SLOVNAFT" dňa 31.12.2007 vyhrala obsluha čerpacej stanice SLOVNAFT.

Na záver. Bohužiaľ musím napísať, že aj keď je mnoho kritérií, kde OMV vyhráva nad Slovnaftom služba zákazníkovi vždy stojí a padá na ľuďoch (obsluhe)
Neobstojí ani fakt, ktorý sa často uvádza, že nie sú ľudia. Ľudia sú, ale tých dobrých je potreba aj zaplatiť, aby boli stále dobrí a aby "nemigrovali".
Platí pravidlo : Ak ja chcem veľa zarábať, musia adekvátne zarábať aj ľudia, ktorí na mňa robia.

Je koniec roka a aj obsluha na Slovnafte bola "prekvapkaná" mojim tringeltom za jednu kávu. Ten tringelt by bol aj pre obsluhu na OMV ak by tá obsluha si to zaslúžila. Som presvedčený, že okrem mňa je ešte veľa ľudí, ktorí vedia oceniť kvalitnú službu. Ale ozaj iba kvalitnú a možno aj nadštandardnú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže všetko najlepšie do Nového roku 2008 želám každému.


PS.
Urobil som si štatistiku a v roku 2007 som na OMV nakupoval iba palivo (nafta) za 147.435,-- SK. Nepočítam ešte vody do ostrekovača, stravu obchoďáka - bagety, kávičku, cigarety a mnoho iného.
Asi si zaslúžim príjemnú obsluhu ak si prídem iba dať kávu.

Navštívte aj ODPORÚČAME.EÚ

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu