reklama

Stretol som rodáka. Vďaka Tóno

Dnes na ceste za prácou som na ceste stretol rodáka. A nie hocijakého, ale rovno Tóna Michalíka, bezdomovca, bývalého alkoholika, dnes aktívneho chodca, "šíriča" dobrých myšlienok a ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Stretol som Tóna na ceste. Na jeho ceste do Bratislavy. Na jeho pešej ceste do Bratislavy. Na jeho pešej ceste do Bratislavy na podporu našej budúcej prezidentky Ivety Radičovej.

Po našom doobenom stretku na ceste sme si dali stretnutie večer v Senci, kde bola jeho posledná zastávka pred Bratislavou. Posedeli sme pri káve, kole a pokecali sme o Prešove, svojich osudoch, ale hlavne o tom prečo to robí. Musím povedať, že v deň, keď som v práci dostal výpoveď (:-)) mi osudová výpoveď Tóna dokázala, že momentálne prísť o prácu nie je problém. Problém je prísť o všetko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale nie o tom som chcel. Tóno je jeden z mála bezdomovcov, ktorý má aj svoju interne-tovú stránku: www.chodectono.sk, kde nájdete veľa o jeho osude, ale on sa nevzdal, on žije. A nie iba žije, ale Tóno dokonca bojuje. Bojuje za nás, čo nemáme čas (preložené - sme leniví), čo nestíhame (preložené - sme leniví), čo nám nie je potrebné (preložené - sme leniví)... a dnes už viem, že to myslí úprimne.

Tóno nie je obyčajný človek. Tóno je Človek, ktorý veľa prežil, veľa pokašľal, ale POCHOPIL. A to čo pochopil dobrovoľne predáva ďalej. Ak chcete poznať Tóna, skontaktujte sa s ním, porozprávajte sa a pochopíte. Pochopíte silu človeka, pochopíte pohľad človeka, ktorý bol dole a maká smerom hore, pochopíte... POCHOPÍTE.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Okrem toho pozrite si toto video. je určené aj Vám. Aj toto je Tóno Michalík.

((video))

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu