reklama

Botanická záhrada v Košiciach. Kvety a ich listy

Dnes Vám tu ukážem pár fotografií kvetov a ich kresieb z Košickej botanickej záhrady, ktoré sú pokračovaním môjho predchádzajúceho článku venovaného motýľom a ďalšieho článku venovanému kvetom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ak môžem poradiť, tak sa tam choďte pozrieť. Ak je pekný deň tak sa tam môžte s rodinou a deťmi prechádzať hoci aj celý deň a stále nájdete niečo nové - pekné.

Vysoká vlhkosť, teplo, slnko a určite aj šikovné ruky celého personálu botanickej záhrady Vám predostrú krásy prírody, ktoré v našich zemepisných šírkach nemôžme vidieť inde ako v takýchto sklenníkoch.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Táto krása nemá chybu.

Obrázok blogu

Prepáčte mi absenciu môjho komentára, ale ak sa niečomu nerozumiem, tak to nebudem popisovať, ale aj tak si myslím, že páčiť sa mi to môže :-)-

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu