reklama

Navštívil som Vysoké Tatry. Dojmy sú strašné

Cestovný ruch na Slovensku neustále plače, že turisti k nám nechodia. Prečo nechodia vysvetľujú všetkým možným, iba nie svojou nekompetentnosťou.Cestou do Vysokých Tatier som si spomenul na Slotu a počas pitia kávy na dobu minulú- komunizmus. Musím povedať, že doba komunizmu v mojom porovnaní vyhrala. Brrrrr.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (184)

Do Tatier som sa vybral od Starej Ľubovne cez Spišskú Belú na Tatranskú Kotlinu. Táto moja voľba bolá zlá (Chyba č.1).
Počas cesty som si spomenul na Slotov výraz "Nasadneme do tankoch a pôjdeme, tam na Budapešť". Myslel som si, že neidem smer Poľsko, ale Budapešť. Tá cesta je určite tankodróm. Tá cesta je presne taká istá ako si ju pamätám z doby, keď som pracoval pod Tatrami. Rozbitá. A to je tiež jedna z ciest na Červený Kláštor. Katastrófa.

Šiel som do Tatier navštíviť príbuzného a tak sme sa rozhodli, že si skočíme na kávu a pokecáme. Keďže som "bývalý jednotár" a v dobe minulej som pracoval v Jednote Poprad, tak som rozhodol, že na kávu pôjdeme do bývalého jednotárskeho hotela Slovan v Tatranskej Lomnici. (Chyba č.2).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Foto autor: TU

Pamätám si hotel Slovan z doby komunizmu, keď tam bolo učňovské stredisko a služby na tú dobu fantastické. Čašník s utierkou cez ruku, učni v pozore, prevádzkár po ruke, hotel plný a aj cena tomu zodpovedala. Ale za dobrú službu (nehovorím za extra službu), úsmev, ochotu a dobrú kávu si rád priplatím.

Dnešný stav popíšem jednoducho. Hotel prázdny, obrusy v kaviarni na krivo, čašníčka bez ochoty a úsmevu, káva na riť, cena vysoká.
Presso asi z polovičnej dávky kávy, prievan v kaviarni, veľkoplošná telka so zrnitou STV1 a čo ma dorazilo?
Išiel som za čašníčkou, že jej zaplatím našu útratu a jej odpoveď: "Účet zaplatíte na recepcii". Čašníčka je kompetentná objednať a doniesť nápoje, ale už nie je kompetentná účtovať. Chaos, blud, neodbornosť, katastrófa,.... .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hotel, ktorý na svojej stránke má tento text:"V Kaviarni s kapacitou 83 miest si pri dúšku lahodnej kávy, dobrého vína, obľúbeného aperitívu, zmrzlinového alebo ovocného pohára v pohodlnom polokresle môžete pozrieť na veľkoplošnej obrazovke niektorý z DVD filmov, alebo Váš obľúbený televízny program. V ponuke nájdete aj čerstvé zákusky a drobnosti na zahryznutie."

Čo dodať na záver? Ako chcete, aby sa Vám hostia opätovne vrátili do Vášho hotela, ak im neposkytnete nič z toho čo sľubujete a to nehovorím, že hosť sa vracia tam, kde mu dajú niečo naviac ako mu sľubujú.
Nechal som tam dnes pár EUR, ale som presvedčený, že ste si ich nezaslúžili. No čo už. Najbližšie Vás oblúkom obídem.
A čo urobia čitatelia? To je na nich, ale ja som ich varoval :-)

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu