reklama

Bol som si zavŕkať a opáčiť

Mal som sen. Sníval som o ňom skoro 3 roky a včera som si ho splnil. Zavŕkal som si a opáčil. Bola to krása a už mám ďalší sen, ktorý nadväzuje na dnešné vŕkanie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Už tri roky som sa chystal do vzduchu. Je veľa možností lietať, ale môjmu (lenivému) naturelu svedčí (:-)) motorové rogallo.

Obrázok blogu

Nebudem popisovať svoje pocity. Tí čo lietate ich poznáte a odkaz pre tých čo zatiaľ nelietali, ale v duši im hlodá neodbytná myšlienka skúsiť to. Nájdite si niekoho kto Vás zvezie, stojí to za to.

Ale pozor!

Akonáhle ochutnáte, začnete hľadať spôsob, ako si urobiť kurz a kúpiť éro... .

Lietal (viezol som sa) som na tomto stroji
Ak budete chcieť vedieť parametre, tak ráčte vstúpiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zostrihal som krátke video z môjho vŕkania a opáčenia.

((video))

Záver: "Začínal" som lietať TU. Nájdete tam veľa potrebného k lietaniu.

Jožko Sajan, ĎAKUJEM.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu