reklama

Ste vinný. Som vinný

Vidíte v týchto dvoch slovných spojeniach rozdiel? Statočný človek dokáže povedať aj jedno aj druhé, bez toho aby si niekto o ňom myslel, že je ogrgeľ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

"Raz dávno jeden môj známy povedal, že nestačí byť čestný, treba byť aj statočný! Teda nielenže nerobiť nič nečestné, ale proti tomu aj aktívne bojovať." - Toto je citát z múdreho, ale krátkeho článočku (príspevku) uverejneného tu.

Aj k tomu smeruje nadpis môjho článku.

Mlčiaca väčšina sudcov dennodenne rozhoduje v mene republiky o vine a treste. Bez problémov pri čítaní rozsudkov dokážu povedať - "Ste vinný"!
Zároveň tá istá mlčiaca väčšina nedokáže tak isto a nahlas povedať - "Som vinný". Áno aj ja som vinný za dnešný stav súdnictva, aj ja som sa svojim správaním (mlčaním - "lebo hypotéka") pričinil o tento mne (ne)vyhovujúci stav súdnictva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tu sa vrátim k citátu z úvodu. "Teda nielenže nerobiť nič nečestné, ale proti tomu aj aktívne bojovať."

Alebo?
Sudcovia, je všetko v stave súdnickom na Slovensku v poriadku a tých cca 115 sudcov sú ******, ako ich označujú niektorí ....?

SUDCOVIA, nebolo by načase sa pridať na niektorú stranu? Podľa mňa je charakternejší sudca, ktorý sa niekde zaradí, ako ten, ktorý sa NEDOKÁŽE zaradiť.

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu