reklama

„Paštekári“

1. Som jedným z nich. Prišiel som pracovať do Bratislavského kraja, pretože sa tu ľahšie žije, je tu podstatne viac príležitosti a život je aktívnejší a rýchlejší.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (98)

2. Neveril som, že ma tu budú ľudia zo začiatku ponižovať, pretože som „východňar“ ako mi to hovorili mnohí moji priatelia z východu, ktorí občas zájdu do Bratislavy za obchodom. 3. Mali pravdu. A ja som sa začal pýtať prečo je tomu tak a hlavne, kto sa takto najviac prejavoval? Otázka: Kto sú títo ľudia, ktorí najviac strpčujú život ľuďom, ktorí sa chcú presadiť a možno aj usadiť v Bratislave a okolí? Moja odpoveď : Sú to z väčšej časti práve „paštekári“ a nie rodení „prešpuráci“. Definícia „paštekára“: Človek, ktorý prišiel za prácou do Bratislavy a aby čo najviac zarobil stravuje sa jednoducho a hlavne lacno. Konzumuje „pašteky“ (SAV – paštéty). Príchodom do Bratislavy sa stáva „PAŠTEKÁROM“, (SAV – Paštetárom) . Druhá fáza „paštekára“ prichádza usadením sa (získaním ŠPZ-ky BA ... ..) v Bratislave, keď sa z neho „stáva“ BRATISLAVÁK. Moja skoro pravidelná skúsenosť „paštekára“, ktorý jazdí na ŠPZ z východu ma neustále privádza k úsmevu. Určite mi viacerí potvrdíte, že jazdiť s východniarskou ŠPZ po Bratislave je zábava. Bežne na mňa „blaváci“ (autá s ŠPZ BA.....) trúbia, pretože nie som ochotný ísť 80 km/h po Rožňavskej, Vajnorskej a pod. Pri mojich skoro pravidelných piatkových cestách na východ sa mi stáva, že na mňa trúbia, blikajú a mávajú vodiči v autách s ŠPZ BA, pretože po diaľnici nejdem viac ako 130, cez dedinu nejdem viac ako 60 a na cestách prvej triedy nejdem viac ako 90. Trúbia na mňa ešte aj medzi Svitom a Popradom. Potom sa urehocem, keď cez víkend na východe idem na návštevu k priateľom na dedinu a vo vedľajšom dvore stojí ublikaná a utrúbená oktávia s ŠPZ BA ... .. . A tých dvorov je tam veľa. Moja prosba. Ak v budúcnosti budete chcieť zatrúbiť, alebo zablikať na vodiča s nie Bratislavskou ŠPZ, rozpamätajte sa odkiaľ ste vy prišli a buďte ohľaduplní a tolerantní. Použitie trúbenia je nutné iba k odvráteniu nebezpečenstva. Môj záver : Podľa mojich skúsenosti sa nie „Blaváci“ správajú povýšenecky, ako sa to traduje na zbytku Slovenska, ale povýšenecky sa správajú práve „Blaváci“, ktorí sú pôvodne „PAŠTEKÁRI“. Zabudli odkiaľ pochádzajú. Váš „paštekár“ S.R. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Navštívte aj ODPORÚČAME.EÚ

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu