reklama

Povodne a rómska otázka.

Myslíte si, že sa tu nedá nájsť nič, čo by sa možno dalo aplikovať na obe oblasti? Amatérsky pohľad na povodne a rómsku otázku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (63)

Hovorí sa, že príčinou povodní z posledných rokov je činnosť človeka, keď sme prirodzené a rokmi budované cesty vody zrušili, alebo snažili sa vodu dostať do korýt, ktoré pre ňu neboli prirodzené.

A voda nám to oplatila silou, akú sme si pred pár rokmi ani nevedeli predstaviť.

Ale máme na Slovensku ešte jednu oblasť, kde začíname rokmi budované cesty rušiť (stavať múry) a snažíme sa vyvoriť nové koridory, aby nás daná minorita obchádzala.

Áno, mám na mysli budovanie múrov PROTI rómom, aj keď sa to snažíme prezentovať, že sú to múry PRE "bielych". Viem pochopiť, že sa toto deje, ale dovolím si tvrdiť, že sa nám (vám) to vypomstí tak, ako sa to vypomstilo pri vode.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stavanie múrov PROTI rómom, nie je systémový krok a ak sa vyberieme touto cestou, tak to možno bude cesta do pekla. Netvrdím, že viem ako riešiť túto x-rokov odsúvanú otázku, ale myslím si, že toto nie je ta správna cesta.

Niektoré múry na Slovensku:

Na Slovensku vyrástla ďalšia stena proti Rómom,tentoraz v Prešove

Rómov oddeľuje ďalší múr, ľudia si ho platia sami

Múr v Ostrovanoch vôbec nie je problém

FOTO Perex: PRE SME - MILAN POTOCKÝ

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu