reklama

Projekt s názvom Piano

má spojiť vydavateľov spoločnou platobnou schémou, píše sa v článku publikovanom na SME. Ďalej sa tam píše aj: "NextBig spolu s vydavateľmi tvorí vo svete nevídaný projekt na spoločné spoplatnenie časti ich internetových služieb. Nádeje si robia práve na malom slovenskom trhu, kde nie je dohoda vydavateľov taká nemožná ako inde."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Predmetný článok má aj fundovaný názov (Je čas zabudnúť na bezplatné weby), ale argumenty sú, jemne napísané, trocha ak nie veľmi vedľa.

Veľakrát sa tu na SME, ale aj v iných médiách kritizovalo zvyšovanie cien cestovného v mestských dopravách. Kritizovalo sa, že najsamprv sa zvyšuje cena služby s "prísľubom" skvalitnenia služieb v budúcnoti, ktoré aj tak nikdy nenastalo z dôvodu predmetného zvýšenia, ale z iných dôvodov.

Nie som proti spoplatneniu akejkoľvek služby a internet je pre mňa služba, ale nie som presvedčený, že po spoplatnení bude pre mňa obsah zaujímavejší natoľko, aby som za to platil. Nejde o 2,90€ za mesiac, nešlo by ani o 0,9€ za mesiac, ale ide o podstatu obchodu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priplatím (a rád) si za čokoľvek naviac, ale platiť za niečo, čo už v dnešnej dobe nesledujem (napr. diskusie), lebo mi nič nedávajú a ešte s "prísľubom", že to bude lepšie pokladám za tragickú obchodnú stratégiu, ktorá môže fungovať iba na tzv. hustení do hlavy. Ale osobne sa mi takáto praktika zdá nemorálna.

Principiálne dnes diskusie skoro nesledujem. Začne sa za ne platiť, ubudne "diskutérov s rôznymi prívlastkami", ale pokiaľ si ja nepredplatím "Piano" tak prípadnú predpokladanú zmenu nepostrehnem a tým pádom ani nebudem mať dôvod si ju neskôr objednať. Chápem, že biznis je postavený na tom, že mi bude neustále pred očami vyskakovať reklama, aby som si to kúpil, ale otravné reklamy ma nepresvedčia, že je niečo dobré.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viem si predstaviť, že by som mal časti média, ktoré sa mi páčia, kde sa dobre cítim a tieto sa časom spoplatnia. Spoplatnia sa z dôvodu, že sú dobré a je potrebný "príjem", aby boli ešte lepšie. Zaplatím si to a rád. Ale kupovať mačku vo vreci a predpokladať, že tam bude tiger?

Toto by malo ísť na bilboardy:
Zaplať si prostredíctvom Piana tieto naše slaboduché a aj podľa nás zlé diskusie a my ti sľubujeme, že sa vynasnažíme ich urobiť lepšími!

PS
Na odstránenie "diskutérov s prívlastkom" trebárs na SME dobre funguje aj blacklist a ak by sa trocha viac sťažila registrácia, tak by sa to dalo jednoduchšie očistiť.
Ale biznis je biznis. Škoda.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kvalita a vyššia pridaná hodnota (sa môže rovnať) vyššej cene.
"Sľúbená" kvalita a vyššia pridaná hodnota (sa nemôže rovnať) vyššej cene.

Foto perex: www.nextbig.sk

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu